vrijdag 1 maart 2024

Gerrit de Gans

Vandaag laat ik jullie kennismaken met Gerrit.
Bij Dylster-Design kwam ik dit patroon tegen via een C.A.L.
Het was zo leuk om te doen. 
Ondanks dat het alweer even geleden was dat ik gehaakt had omdat ik daar erg veel last aan mijn schouder van kreeg ben ik toch weer begonnen. 
Rustig aan en dat kon niet anders in dit geval want de patronen kwamen steeds met een week er tussen. 
Afgelopen woensdag kwam het laatste deeltje on line, de vleugels en nu kan Gerrit dus vliegen.
En echt alles is leuk aan Gerrit, zeg nou zelf!
Kijk die snavel!!! En die pootjes.
Maar dat kontje, dat doet het toch wel, zo cute!!!

Niet alles is bij mij goed gegaan, ik vind het toch altijd lastig om zo'n patroon goed te lezen maar het is gelukt en ik ben al met nummer 2 bezig. 

Even iets anders dus dan papier maar oh zo leuk om te doen.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

16 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ach wat een scheetje, mooi Marjolijn........gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een schatje!
groetjes Alma

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Eerst nog even je memorydex verhaal, je begon zo enthousiast en toen...? dat was even balen dat het toch niet lekker paste, maar we laten ons niet zo snel uit het veld slaan hè?! Ik vond het wel een super vondst de camera te gebruiken en Eva staat er prachtig op!
Gerrit is zo cute en haken is ook tof! we vinden teveel creatieve dingen leuk Marjolijn, ik ben weer een macramé hanger aan het maken voor mijn kleindochter. Ze kwam bij me met een dromenvanger van de action, gekregen voor haar verjaardag, haar mama zei: daar kan oma je vast wel bij helpen! De kleuren en materialen waren zo slecht en het haakpatroon niet te volgen en dacht waarom geen macramé hanger, hihi en zo blijven we lekker bezig.
Heel goed weekend,
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Wat heerlijk toch dat we onszelf zo goed kunnen vermaken met allerlei leuke hobbies.

karin zei

Wat een leukerd! Eens iets anders, maar leuk om te doen. Vroeger haakte en breide ik ook veel tot ik last kreeg van mijn polsen.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Wat een leukerd, hij heeft een hoog knuffelgehalte, zo schattig!
Ik heb al heel lang niet meer gehaakt, maar er is mij onlangs gevraagd om een kraamcadeautje te haken, dus zal ik de haaknaald binnenkort toch weer aan het werk zetten. Gelukkig heb ik nog wel even de tijd.

GerJanne zei

Oh deze Gerrit is gaaf zeg! Wauw die details zijn te gek, dat kontje, hihihi... En je haakt hel netjes en regelmatig zie ik! Niemand ziet een foutje, hoor! En wie het wel ziet is een.....

Elizabeth zei

Wat een leukerd is die Gerrit! Zoiets haak je met veel plezier, maar idd oppassen dat je je arm niet teveel belast door achter elkaar door te gaan.
NU hoop ik maar dat hij zijn neus niet prikt aan de cactus...

Kitty zei

Aaahhhhh, wat een schatje! Die gaan we vast wel terugzien in een van je planners!

Heidie zei

Wat een mooie gans heb je gemaakt. Haken is niet aan mij besteed. Vind het zo knap als mensen dit kunnen.

Liefs Heidie

femke zei

Heey Marjolijn,

wat een schatje is die Gerrit. Zelf lukt dat haken mij maar niet maar naast kaarten en creatieve planner pagina's maak ik wel elvenhuisjes van luchtdrogende klei om glazen potten en flessen heen. Dat kleien vraagt ook meer van mijn lijf dus ben tussendoor nu al 2 jaar met een nieuw elvenhuisje bezig maar is nu nu bijna af op nog wat schilderwerk na dus hopelijk binnenkort ergens.

Groetjes Femke

Marjan zei

Het is een droppie, knap hoor, heel goed gemaakt! Haken voor knuffels doe ik niet, heb wel al aardig wat dekens gemaakt, nu weer aan het breien.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leukerd en zo netjes gehaakt Marjolijn. Gelukkig is hij niet op de cactus geland met zijn billetjes hihi. Leuk toch dat we van zoveel verschillende hobbies blij worden. Ik heb dat ook hoor, breien, haken, borduren, spulletjes pimpen, lezen, scrappen, kaarten maken, bloggen, héérlijk! En Gerrit is heel fotogeniek dus die komen we vast nog wel in een planner tegen?
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Wat een liefje en af en toe iets anders , dan blijft het allemaal leuk.
groetjes Marjan.

Epie zei

Ach , wat n leukerd
Doeiii Epie