vrijdag 8 maart 2024

One in a......

Tussen mijn goed bewaarde voorraad vond ik nog wat regenboog foam! 
Oerlelijk vind ik het maar voor deze creatie kwam het goed van pas. Hij straalt er van.
Kijk hem eens shinen.... 
De andere onderdeeltjes kregen een laagje glossy accent. 
Dat kostte mij bijna het hele flesje want het zat verstopt en tijdens het prutsen om het open te maken viel het flesje om en dat liep zo goed als leeg. 
Ach ja. Er zijn ergere dingen.

Deze leukerd is ook uit de nieuwe "Cute&whimsical" collectie van Joset's Jungle Party!
Op de achtergrond ook een mooie set uit de collectie.
Net als de tekst stempel. 

2128 Spy the Chameleon
2130 leaves background
CS349 jungle sentiments

Bedankt weer voor je bezoekje,
Liefs,
Marjolijn.

9 opmerkingen:

Elly zei

Haha oerlelijk, maar idd hier is het wel heel mooi. Oh balen van je glossy accents, maar dat zit ook altijd snel verstopt vind ik dan, het is wel zulk fijn spul.
Groetjes Elly

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Marjolijn, gaaf gedaan......gr karin

Angélique zei

Oh, wat een leukerd! Dat jasje past hem perfect, maar goed dat je dat oerlelijke foam hebt, haha. De tekst is zo leuk en de achtergrond past ook al zo goed bij de kameleon. Fijne dag!

Scraptastisch zei

Heel gaaf je kameleon van foam, springt er echt uit zo en een lekkere kleuren explosie! Sinds ik glossy accent op de kop bewaar, verstopt het flesje niet meer! Alvast fijn weekend Marjolijn,
xx Gerie

Doris knippenenplakken zei

Waha ben bang van die beesten die kwamen altijd rond me kijken als ik in de Caraïben was. Maar hier op je kaart wwow wat een prachtige kaart, mooie kleuren knap gedaan. Groetjes Doris

alma.heijenk@gmail.com zei

o haha wat een kleur!!
regenboog foam ken ik niet.
jammer van je glossy accents
groetjes Alma

Elizabeth zei

Ja, soms kun je dat hebben... Iets wat je lang bewaard hebt, komt toch van pas en in de totale setting komt het tot z'n recht.
Wat een leuke kameleon!

Kitty zei

Nou hiervoor is dit foam echt super hoor! Het knalt eruit!

Jolanda Goes zei

Haha ja hij straalt ervan! Ik heb niet zoveel met al deze diertjes maar je hebt het weer gaaf verwerkt