vrijdag 22 maart 2024

Easter bunny

Gisteren kwam een oud-collegaatje waar ik mee bevriend ben fröbelen.
Voor haar was het helemaal nieuw om met dies en inkt en E.C.D. te werken al maakt ze zelf ook heel erg mooie dingen op hobby gebied.
We hadden besloten om iets leuks te maken voor haar kleinkinderen voor Pasen.
Al snel kwamen we op het idee om deze super leuke wortel te maken want zeg nou zelf. Hij blijft toch te leuk, vooral met dat haasje er op!
Deze is van mijn hand.
Sandra maakte deze 2 leukerds, Het kuikentje kan uit het ei maar ik heb vergeten om daar een foto van te maken.
Ik denk dat haar kleinkinderen blij verrast zijn bij de paasbrunch en wij hebben een erg leuke dag gehad samen. Zeker voor herhaling vatbaar. 

Voor deze leuke paastraktatie gebruikte ik weer uitsluitend E.C.D. producten.

1934 Carrot box
1929 Bunny
1626 little Chick
Soft finish cardstock

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

11 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatjes Marjolijn super mooie taart puntjes.....gr karin

dutchess zei

Such fun…..❤️❤️❤️❤️❤️

!neke zei

Ze zijn super leuk !!!!
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

och wat een schattige doosjes!
zullen de kindjes vast erg leuk vinden.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gezellig om zo samen te freubelen en jullie hebben mooie paascreaties gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Gezellig, samen knutselen. Jullie hebben erg leuke worteltjes gemaakt met schattige haasjes en kuikentje, erg mooi gemaakt ook.

GerJanne zei

Wat superleuk deze wortel. En het blijft altijd zo leuk om samen te freubelen. Ik kan daar ook heel erg van genieten.

Freubelmina zei

Hoi Marjolijn, ik wil je bedanken voor je lieve berichtjes op mijn blog en ben natuurlijk ook volger bij jou geworden.
Ga binnenkort zeker je blogje doorpluizen want ben erg benieuwd en deze wortels zijn dan ook al superleuk!
Normaal gesproken reageer ik erg trouw maar zoals je al gelezen hebt gaat het momenteel niet heel lekker hier.
Ik wens je een heel fijn weekend, lieve groetjes Wilma xx

Kitty zei

Wat een leuke traktaties!

Kaartenkraam zei

Superleuk deze versierde wortels, heel leuk als traktatie!

groetjes van Ank

Marjan zei

Wat onwijs leuk zijn, echt heel schattig! De kleinkinderen van Sandra zullen er zeker blij mee zijn, knap gedaan van haar! Jouw traktatie is ook super.