donderdag 7 maart 2024

Koby (memorydex)

Uiteraard moet Koby ook een plekje in mijn verjaardagskalender krijgen!
Wat hou ik toch ontzettend veel van dat hondje, altijd blij, altijd vrolijk, altijd lief, soms een heel klein beetje ondeugend maar als je nog 2 moet worden mag dat. 
Deze keer maakte ik het kaartje met een shakerset uit de Planner Essentials 5 Die-set.
Al een oudje maar nog steeds een favoriet van mij.
Ik maakte er ook een shakerkaartje van met heel veel hartjes er in.
Het papier heb ik zelf met de gelliplate en acrylverf van Amsterdam gemaakt.
Daar heb ik alles uit gestanst.
Alleen het woordje love is uit een restje DSP van een van de boeken van Esther.
En zo staat het weer in mijn Memorydex te pronken, ik geniet er nu iedere dag van, zo leuk!
Ook nog een kaartje gemaakt van een "wandel"vriendin. De foto weer afgedekt want ik weet niet of ze dat wel fijn vindt, ze heeft zelf ook geen f.b.
Wandelen doen we niet meer vaak, koffiedrinken en bijkletsen nog regelmatig en met verjaardagen sturen we altijd een kaartje of komen we op bezoek bij elkaar. 
Ook hier maakte ik het papier met de gelliplate, stencils en acrylverf

Gebruikte artikelen zijn van E.C.D,

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

11 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi en gaaf Marjolijn......gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

super leuk gedaan weer.
groetjes Alma

Trudy zei

Allebei je projecten zijn erg mooi geworden! Lief die hondenfoto erbij!
Groetjes Trudy

karin zei

Een paar mooie kaartjes voor je verzameling. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Een lief kalenderkaartje met je hond, natuurlijk hoort hij (of zij) er ook bij.
Ook het kaartje met je wandelvriendin is geslaagd, leuk met die schoenen erbij.

!neke zei

Weer zo mooi !!!!!
Echt gaaf !
groeten Ineke

Epie zei

Heel mooi deze pagina , leuk met dat hondje
Groetjes Epie

Je@net zei

Ziet er weer super leuk uit, Marjolijn!

GerJanne zei

Allebei heel mooie kalender bladen voor de rolodex. Je gaat er zoveel plezier aan hebben, straks als je hem klaar hebt!

Elly zei

Prachtige creaties heb je gemaakt! Benieuwd wat er nog meer bij gaat komen.
Groetjes Elly

Kitty zei

Erg mooi weer, met zo veel zorg gemaakt!