zaterdag 16 maart 2024

Don't worry.........

Soms wil je iemand even een hart onder de riem steken met een vrolijk kaartje.
Ik denk dat dit dan wel gaat werken. 
Dit kaartje heb ik al eerder gemaakt voor kerst maar ik vind het zo'n leuk idee en heb hem dus nog een keer gemaakt.
Bij "Purple girl crafts" vond ik indertijd deze tutorial op YouTube.
Zij maakt zo'n leuke kaarten en zo goed en duidelijk uitgelegd. Er kan niks fout gaan. 
Het is wel Engelstalig maar goed te volgen door het duidelijke filmpje.
Ze noemt het een 

Een draaiende cirkel in het midden.
Het is wel echt een werkje, vooral de lettertjes mooi in die cirkel krijgen maar hé, dan heb je ook wat.
Ik heb ook nog een wobble achter het bijtje verwerkt.
Filmen lukt mij nooit zo goed. 
Zeker niet als ik het kaartje open moet maken en in de andere hand mijn telefoon om te filmen maar ach, jullie kunnen wel zien hoe het werkt zo.

Voor dit kaartje gebruikte ik weer uitsluitend E.C.D. producten.
C014 beautiful brights
1116 stitched circles
2060 Bee
2056 Tab 5& photoslider

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ach wat een scheetje Marjolijn, mooie kaart.......gr karin

Angélique zei

O wauw, die is supergaaf! Dat is toch geweldig om zo'n kaart te krijgen. Je hebt het heel leuk aangekleed met het vrolijke bijtje, zijn mooie bloemetje en het vrolijk gele papier. Het mechanisme is echt heel bijzonder.

Trijntje zei

Wat een geweldig leuke kaart met deze leuke bij ende teksten zijn er zo mooi bij. Leuke afwerking met de bloemetjes.(Het modelletje is ook erg leuk. Groeten Trijntje

Claudia's kaartjes zei

Oh die is echt super tof. Leuk
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wauw wat heb je dat mooi gemaakt. Ik zit met studie naar je filmpje te kijken. Hier maak je iemand zeker te weten heel blij mee. Dank me wel voor de link Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Heel gaaf Marjolijn, zo leuk dat mechanisme. Een lekker vrolijk kaartje

Marjolein zei

Wat een ontzettend vrolijke kaart! Heel leuk model en mooi uitgevoerd. Groetjes Marjolein

Kitty zei

Superleuke kaart met weer een superleuk mechaniekje erin! De spreuk is ook goed gevonden!

Marjan zei

Je bent lekker op dreef zeg, ik blog even niet en kijk eens wat jij allemaal maakte! Deze is ook gaaf, hoe leuk is dat mechaniekje! ga het filmpje zo even bekijken. Supertof kaartje!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en leuk model ook, met zo'n kijkgat erin. De tekst Bee Happy ook mooi erin verwerkt. Mooi schattig bijtje en leuk gedaan om er een wobble erachter te verwerken.

Groetjes, Astrid.