donderdag 21 maart 2024

You make my life sweet...

Ja hoor, Pasen komt steeds meer in zicht. 
Tot nu toe heb ik de chocolade eitjes goed kunnen weerstaan!. Nu ben ik ook niet zo'n chocoladeliefhebber dus dat scheelt. Als dit doosje vol zat met drop was het dezelfde dag nog leeg!!
Ik gebruikte voor het doosje de pillowbox van Tim Holtz. 
Eigenlijk wilde ik het grote konijn van Tim er op verwerken maar toen zag ik dit schatje voorbij komen en dacht ik . Ohhhhhhhh, die is ook zo lieffff!!!!
Dus, plannen gewijzigd!
Het kontje, waar ik stiekem verliefd op ben, plakte ik op de achterkant van het doosje. 
Leuk toch?!

Voor deze paastraktatie gebruikte ik van E.C.D. 

1114 Fitted Ovals
1469 Bunny
CS308 with love sentiments
C014 Pretty Pastels
Stiekem heb ik toch een eitje geproefd.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Je@net zei

Ooh, wat leuk! En ik zou het binnen een uur redden, denk ik ;o)

Elly zei

Wat een schattig lief presentje is dit!
Groetjes Elly

Doris knippenenplakken zei

Super mooi doosje. Zo schattig met het leuke konijntje en dan zijn poepje achteraan om van te smelten. Fijne dag, groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

super lief en gaaf doosje met dit geweldige konijntje Marjolijn......gr karin

dutchess zei

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kitty zei

Wat een leuk kussendoosje met lekkere paaseitjes. Bij ons liggen de eitjes in de kast, dat is iets minder gevaarlijk dan in een schaaltje op tafel ;) Ik moet van het weekend hard aan de slag voor paastraktaties.

Marjan zei

Ontzettend schattig, denk dat dit konijntje veel leuker is voor zo'n doosje dan de grote. Hihi, ja... dat kontje is ook wel erg cute!

Angélique zei

O jee, nu zijn we rivalen, ik ben accuut ook verliefd op dit konijntje geworden! Haha, gelukkig kun je op zoiets met velen tegelijk verliefd zijn.
Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt, vooral de achterkant! Maar ook de voorkant heb je heel gaaf gemaakt, top!

GerJanne zei

Oh, dat is een superleuk cadeautje! Dat konijntje! Met die achterkant!! Zo gaaf. Chocolade eitjes vind ik echt een uitkomst. Ik houd wel van chocola, maar ik word er zo snel verzadigd van. Dus een eitje is dan precies het goede formaat! EN drop... hou maar op. Dat koop ik gewoon niet, net als speculaas. ik zou dichtgroeien