dinsdag 26 maart 2024

Happy Easter (slidercard)

Vandaag maakte ik deze slider card. Nou ja, stiekem was ik er gisteren al mee begonnen maar toen was ik niet helemaal tevreden en ben ik er mee gestopt. 
Ik wilde een soort van stolp maken maar wat ik ook deed het bleef op een ei lijken. 
Ach ja, het werd dus een stolp, in de vorm van, je raad het al, een ei. 
Eigenlijk had ik gewoon eens zin om lekker zomaar te fröbelen. 
Niet met in mijn achterhoofd de gedachte, ik moet eigenlijk dit gebruiken of oh dat is niet van die collectie, gewoon lekker spelen met wat ik zoal heb. 
En wat denk je? Uiteindelijk werd het toch allemaal E.C.D. en 1 stempeltje van Tim Holtz omdat ik die van E.C.D. die ik heb niet vond passen. haha.
De stolp kreeg een laagje embossing poeder, 3 laagjes zelfs al zie je het niet goed op de foto.
Ook de vogeltjes kregen een laagje embossing poeder.
Onder de stolp, nog een vogelhuisje in de regenton want die vind ik zo leuk!
En de kippetjes, ik heb ze al heel lang maar had ze nog nooit gebruikt, erg hè.
Op de slider heb ik het stempeltje van Tim gebruikt.

Uit bijna alle collecties van E.C.D. heb ik wel iets gebruikt. 
Teveel om op te noemen maar vragen mag altijd. 
Het was heerlijk spelen met al dat moois.

En nu ga ik weer een rondje bloggen, kijken wat jullie allemaal hebben gedaan de afgelopen dagen. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

17 opmerkingen:

dutchess zei

Great fun card…love it xxxx

Kitty zei

Wat een mooie paascreatie Marjolijn!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk hé om gewoon een beetje "freestyle" te freubelen, daar word ik altijd heel blij van. Je laat een hele mooie paascreatie zien met veel aandacht voor alle details. Heel gaaf dat die stolp zo mooi omhoog kan en dat er dan zo'n leuk tafereeltje tevoorschijn komt. Petje af.
Lieve groetjes Miranda

Pat zei

A very clever piece Marjolijn and the slider element rising to reveal the birdhouse with sweet little birds and eggs and the fun chickens in the foreground all add to the interesting detail of it. I also love the long grass with some more eggs hidden within it, and the birdhouse on the stand too, and the blue coloured dictionary page makes a great background. x

Scraptastisch zei

Of het nu een stolp of een ei is, je creatie is weer geweldig en je ziet dat er een hoop tijd in is gestoken! En de verrassing die onder de stolp tevoorschijn komt is super gezellig! Je werd er vast tijdens het maken, helemaal blij van en zonder druk van een opdracht krijg je van fröbelen heel veel plezier! Fijne avond Marjolijn,
xx Gerie

!neke zei

Geweldige creatie !!!
groeten Ineke

Angélique zei

Nou, je hebt heel mooi gespeeld hoor! Het is een superleuke kaart geworden. Alle stansjes zijn weer prachtig op kleur gebracht.

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig Marjolijn!! wat een leuke schuifkart maakte je met mooie materialen.
de vogelhuisjes en de kipjes zijn zo leuk!
groetjes Alma

Elly zei

Een hele mooie creatie laat je weer zien!
Groetjes Elly

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtig kaartje is dat. Heerlijk knutselen met de vele mooie spulletjes. Knap gedaan! Groetjes Doris

GerJanne zei

Oh zo grappig! Het eerste dat ik dacht toen ikje kaart zag: Wat leuk, een theemuts. Komt omdat mijn moeder zo'n mandje heeft met een theemuts, hihihi... Maar wat een gaaf kaartje en heerlijk om lekker je gang te gaan zonder dat iets moet.

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, dat is ook nog ern idee! Goede tip!

Anoniem zei

Bijzonder leuke creatie Marjolijn en prachtig gekleurd ook weer!
Ook je vorige posts zijn super gaaf gemaakt…kon weer niet reageren. 😫
Je bent lekker bezig geweest!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

karin zei

Een kaartje met WOW effect. Prachtig gemaakt!
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Een eivorm past heel goed bij de kippen! Onwijs gaaf weer Marjolijn, wat een mooie creatie is dit, zo'n leuk idee die slider!

Je staat trouwens steeds in mijn spam de laatste tijd, dat rare blogger....

Trijntje zei

Het is edn superleuke kaart met dd kippetjes erop. Leuke slider. Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Bij mij is het heel wisselend, dan staat de een in mijn spambox, dan de ander. Ik kijk er nu ook altijd even in. Jij wint trouwens wel hoor. Je staat bovenaan in mijn spambox. Ik kan ook maar niet ontdekken wanneer of waarom het dan ineens spam zou zijn.