Voor mijn 2 meiden heb ik een bonbonbox gemaakt gevuld met snoep.
Dat vinden ze allebei lekker dus dat zal wel in goede aarde vallen denk ik.
Op het ene doosje het
"bezige bijtje"
Op het andere het
"lievebeest"
Ik heb het heel simpel gehouden want ik was een beetje aan de late kant met Valentijn dit jaar.
Ach ja het gaat om het idee toch?
En ze vonden het leuk, al is de een aan het lijnen (vastentijd) en de ander had het zo op! haha.
Deze doosjes zijn weer gemaakt met producten van E.C.D.
Uit de paper flowers en Cut&Whimsical collectie
2046 Elegant leaves 2
2047 Bon Bon box Large
2059 Ladybug
2060 Bee
En nu, ga ik even haken, ik heb zoiets leuks gevonden en die wil ik heel graag maken.
Je moet wel lid worden van de groep om het patroon te krijgen.
Wordt vervolgd...
Dankjewel weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.






















