Posts tonen met het label Valentijn. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Valentijn. Alle posts tonen

vrijdag 16 februari 2024

Valentine!!


Voor mijn 2 meiden heb ik een bonbonbox gemaakt gevuld met snoep. 
Dat vinden ze allebei lekker dus dat zal wel in goede aarde vallen denk ik.
Op het ene doosje het 
"bezige bijtje" 
Op het andere het 
"lievebeest"
Ik heb het heel simpel gehouden want ik was een beetje aan de late kant met Valentijn dit jaar. 
Ach ja het gaat om het idee toch?

En ze vonden het leuk, al is de een aan het lijnen (vastentijd) en de ander had het zo op! haha. 

Deze doosjes zijn weer gemaakt met producten van E.C.D.
Uit de paper flowers en Cut&Whimsical collectie

2046 Elegant leaves 2
2047 Bon Bon box Large
2059 Ladybug
2060 Bee

En nu, ga ik even haken, ik heb zoiets leuks gevonden en die wil ik heel graag maken. 
Je moet wel lid worden van de groep om het patroon te krijgen. 
Wordt vervolgd...

Dankjewel weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

donderdag 15 februari 2024

Sending lots of love......

Ik moest nog een valentijnskaartje maken en dit is het geworden.
Dat lievebeest vind ik zo schattig!
Hier zit hij lekker in de tobbe...
En dan vliegt hij omhoog om zijn liefde uit te spreken, zie je dat hartjein zijn handjes? 
Zo schattig!
En op de achterkant....een dikke kus van een stille aanbidder. 
Hebben jullie ook stille aanbidders of een kaartje verstuurd?
Uiteraard was dit al verstuurd en als de post een beetje mee gewerkt heeft is het op Valentijnsdag bezorgd. 
Zonder afzender want zo hoort dat, nou ja, er stond wel een postcode achterop dus of het nou zo moeilijk te achterhalen is van wie dit kaartje kwam? Ik denk het niet. 

Haha, ik kreeg al een reactie! kan niet anders zijn dan van jou.
Superleuk! vindt ze hem.

Ook dit is weer gemaakt met diverse producten uit de 
Cute&Whimsical collectie van E.C.D.

2059 Ladybug
1936 Pull tabs
2087 Floral Foliage 1
1120 Stitched rectangles
1697 Stitched intented rectangles
C015 Beautiful brights
soft finish cardstock

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

vrijdag 7 februari 2020

This is love..........

Het is bijna Valentijnsdag en dan begint het bij mij te kriebelen om met iets liefs aan de slag te gaan. 
Normaal gesproken ben ik niet zo van de hartjes maar voor deze dag mag het.
Er worden ook niet zoveel persoonlijke foto's gemaakt hier, niemand wil op de foto !!
Deze vond ik zomaar ergens in mijn galerij, en ze zijn nog vrij recent ook.
Ssstttt, ze weten het niet. Maar zeg nou zelf, deze foto's mogen toch best gezien worden? 
In ieder geval, mijn hart gaat sneller kloppen als ik er naar kijk. 
Dit is mijn familie en "this is what matters most"
Wat een gezegend mens ben ik. 
Ik heb heerlijk zitten spelen met Echo Park papier en Planner Essentials Dies en stempels.
Die lampjes, ik vind ze zo leuk!
Mat de labels heb ik een soort tagje gemaakt waar achterop een boodschap staat voor Theo, die houd ik privé natuurlijk :).
Een vrolijke pagina in mijn Planner weer.
Dit zijn de gebruikte Dies.
Hier zie je de gebruikte stempels.

En hier een lijstje van de gebruikte materialen.

Planner Essentials 5 "love" onder de foto links, 
Planner Essentials 20 de pagina's, "love" rechts boven en de lampjes.
Planner Essentials 25 de bloemetjes achter de foto's.
Planner Essentials labels, achter de foto links. en de hartjes reïnforcers.
Reïnforcers bloemetjes en ringetjes
Oh en kijk eens! ook de rondjes uit de reïnforsers heb ik her en der over de pagina geplakt. 
Stempelset CS125 patterns 2, de randen van de kleine hartenpagina heb ik daar mee bewerkt.
Stempelset CS121 remember, daar komen de leuke teksten en het potloodje vandaan. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

zaterdag 27 januari 2018

Valentijn!

Het is weer bijna Februari,
carnaval is in aantocht en ook Mr. Valentijn mag weer bezoekjes af gaan leggen.
Het begint steeds meer een gewoonte te worden om je geliefden te verrassen met een aardigheidje of een lief kaartje.
Ik maakte deze kaart.
De buitenkant van de kaart heb ik aangekleed met heel veel Noortjes! Zien jullie ook de ontzettend lieve bloem?
Dat is de nieuwste
6002/0972 Noor!Design Floral Flourishes Chrysant.
Ik ben er helemaal verliefd op. 
Het muurtje is met een mask en distress inkt gemaakt. 
Ik gebruikte hier een mask uit de ATC serie maar deze is er ook erg geschikt voor natuurlijk. 
6002-0834 Mixed Up Mask stencil - Stenen muur
In het bloembakje heb ik met flower soft wat bloemetjes gemaakt. De kleine accessoires zijn gemaakt met al oudere stansjes van Joy! uit mijn collectie. 
De kaart, die maakte ik met de nieuwe DDBD mal heart pop-up.
Is hij niet leuk???
Ik zie zoveel mogelijkheden!!
Omdat ik beide meiden uit wil nodigen voor een gezellige High tea heb ik de binnenkant aangekleed met de leuke stansen set uit de "afternoon tea" cardkit. 
6002-0850 Poly-besa Lettering  6002-0849 SCR@P Poly-besa Lettering
Op de diverse tickets schreef ik met deze superleuke lettering stencils High Tea.
 Op het hart heb ik een stempel uit de clear stamps "sending love" 6410/0040 gebruikt.
Februari stanste ik uit de 6002-0461 Noor! Design Sending Messages Through the Year uit de Scr@p! serie.

Nu nog een kaart voor Theo maken want ja hihi, dat is toch echt wel mijn Valentijn. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

maandag 30 januari 2017

Fly me to the moon

Op de Noor! FB pagina was afgelopen weekend een challenge om een stoere jongens/mannenkaart te maken.
Omdat ik toch geen andere plannen had dacht ik laat ik eens mee doen maar uiteraard liep mijn weekend weer compleet anders dan ik in gedachten had dus ik was niet verder gekomen dan de achtergrond snijden en wat spulletjes klaar leggen.
Vanmorgen na mijn huishoudelijke rondje ben ik dus lekker op mijn hobbykamer gaan zitten en heb ik heerlijk zitten fröbelen.  
Helaas te laat voor de challenge maar ik ben erg heel blij mee.
Zo is het kaartje opgebouwd en kan hij verstuurd worden.
Ik heb vergeten om een foto van de zijkant te maken.
Ik heb gebruik gemaakt van een card-art mal van DDBD, helaas weet ik de naam en het nummer niet.
Hij zat bij het crafty boutique secret garden pakketje.
De basis is zwart en het designpapier is cool dude van Joy!
Aan de randen heb ik met zwarte gesso en de lettermal de achtergrond bewerkt.
daar heb ik later een héél dus laagje gilding wax renaissance gold.
Het plaatje komt uit een blokje ook van Joy, Ik had eerst de zwart/witte versie gebruikt maar maakte er met gesso een vlekje op, Jammer want er zat maar 1 plaatje in.
Gelukkig wel ook een gekleurde versie en daar heb ik toen het vliegtuigje uitgesneden.
Achter het vliegtuigje hangt een touwtje met daaraan de tekst,
Good old Frankie.
Dat nummer heb ik nu heel de dag al in mijn hoofd,
niet echt vervelend want ik vind het een heerlijk nummer.
Een gelukje bij een ongelukje dus want ik vind het wel heel erg leuk!
Ook nog dat superleuk kevertje verwerkt op de kaart.
En nog wat stansje met radertjes zo hier en daar.

Dit is mijn Valentijnskaartje voor mijn lief, hopelijk vindt hij het ook een leuk kaartje maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan, hij vindt alles mooi wat ik maak. hihi.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(srap)lijn.

vrijdag 23 januari 2015

You&Me

 

           En nog een valentijnskaartje gemaakt!
Deze keer een doosje in een kaart gemaakt, het idee en patroon kwam ik tegen op het
en daar is tevens een challenge met deze kaart.
Dit wordt dus mijn inzending, van een heel ander kaliber maar ik hoop dat hij goedgekeurd wordt!
De originele is met waxinelichtjes ik heb hem wat aangepast zodat deze heerlijke chocoladehartjes van de Action er in kunnen. 
Ik ben lekker met Stampin'Up! producten aan de slag geweest.
Ik hoop dat ook dit kaartje straks in de smaak gaat vallen maar ik denk het wel!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Built for Free Using: My Stampin Blog



woensdag 14 januari 2015

You're sweet!!!!

Ik heb alvast een Valentijnskaartje gemaakt.
Je kunt niet vroeg genoeg zijn natuurlijk.
Een oude bekende maar daarom niet minder leuk, zeker als je het papier helemaal naar eigen inzicht maakt.
Het leuke van dit kaartje is dat ik maar 1 velletje whisper white card stock heb gebruikt en 1 velletje uit de stacked with love d.s.p.s.
Het papier is helemaal gestempeld met diverse stempelsets.
You Plus Me
Papillon Potpourri
en
Gorgeous Grunge,
Ik heb gestempeld met de kleuren uit de stacked with love paper stack.
Calypso Coral
Basic Black
Real Red
en
Blushing Bride.
Gebruikte ponsen Bitty en Elegant butterfly en een cirkelpons.
Oh ja, en niet te vergeten, het stukje sheet heb ik geëmbost met de superleuke Happy Heart folder.
 
 
Gisteren met dit kaartje een workshopje gegeven en dat is heel goed ontvangen.
De dames maakte er deze kaartje mee.
Een welkom thuis kaartje,
en,
ook een valentijnskaartje.
Het leuke is dat je bij een tweede keer hetzelfde kaartje maken weer leert van je vergissinkjes.
zo hebben we voor dit kaartje het doosje aan de andere kant gedaan omdat dan de pijltjes naar de snoepjes wijzen en.....
we hebben de chalk talk thinlits gebruikt voor het label en daar wat randjes afgesneden.
Zo kan de stempel er wel helemaal op.
Het was weer erg gezellig en ik vind het superleuke kaartjes geworden.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
Built for Free Using: My Stampin Blog

donderdag 13 februari 2014

Valentijn (365)

Vandaag toch nog drie kleinigheidjes voor Valentijnsdag kunnen maken.
De doosjes heb ik uitgesneden met de cricut, ik heb de tags, bags, boxes and more cartridge gebruikt.
Helaas waren de patroontjes niet helemaal correct en heb ik dus ook nog wat moeten knippen.
De hartjes zijn gestempeld met de S.U. stempelset "perfectly you" en de bijbehorende
"hearts a flutter" framelits.
Het papier dat ik daarvoor gebruikt heb is van cricut, al heel oud, maar nog steeds erg leuk.  
Een heel simpel maar toch leuk aardigheidje.
Ik leg ze morgenvroeg bij het ontbijtbordje.
Hier alledrie de doosjes op een rij.
In de doosjes zitten rode suikerhartjes.
 
Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.