donderdag 13 februari 2014

Valentijn (365)

Vandaag toch nog drie kleinigheidjes voor Valentijnsdag kunnen maken.
De doosjes heb ik uitgesneden met de cricut, ik heb de tags, bags, boxes and more cartridge gebruikt.
Helaas waren de patroontjes niet helemaal correct en heb ik dus ook nog wat moeten knippen.
De hartjes zijn gestempeld met de S.U. stempelset "perfectly you" en de bijbehorende
"hearts a flutter" framelits.
Het papier dat ik daarvoor gebruikt heb is van cricut, al heel oud, maar nog steeds erg leuk.  
Een heel simpel maar toch leuk aardigheidje.
Ik leg ze morgenvroeg bij het ontbijtbordje.
Hier alledrie de doosjes op een rij.
In de doosjes zitten rode suikerhartjes.
 
Bedankt voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

5 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een lief gebaar en schattige doosjes. ;-)

Stampin with Liz Design zei

Heel erg leuk geworden! Die stempel kende ik nog niet, maar ook erg mooi! Zijn ze vast erg blij van geworden!

Rieni zei

ik heb niets met Valentijn, maar dit ziet er wel heel erg leuk uit. Ennie, die rode laarzen op mijn blog zijn van Wolky in de uitverkoop gekocht. Heel soepel leer en ze lopen heerlijk

Kitty zei

Wat leuk Marjolijn!

Anoniem zei

Een heel lief cadeautje!! Groetjes Sylvia