woensdag 26 februari 2014

Huisdeken Sarah.(354)

Ja en nu heb ik die nieuwe vrolijke kleurtjes in huis en dan kan ik het niet laten!!!!
In plaats van even een keurig randje om mijn eerste deken te gaan haken wilde ik meteen aan de slag met deken 2!
Bloos, maar ik ga hem vandaag eerst echt afmaken, dat beloof ik mezelf.
Voor deken twee heb ik een maatje kleinere haaknaald gebruikt, ik vind het toch mooier.
 Hij wordt ook wat smaller zodat hij straks mooi in haar slaapbankje past.
en ik ga als een speer.
 Heb gisteravond tot na twaalf uur zitten haken!!
Normaal zoek ik toch rond 10 uur mijn bedje wel op om nog even te lezen, nou, dat kwam er niet echt van. Ik denk dat ik nog 2 bladzijdes gelezen heb en toen vielen mijn ogen dicht, maar wel heel tevreden:)
 
Morgen een foto van de helemaal af deken!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wordt mooi in die vrolijke kleurtjes, Marjolijn.
Succes met het afmaken van de andere deken. Ben benieuwd hoe het geworden is!

Ellen zei

ha, ha de vingers kriebelden natuurlijk zo hard. leuk die kleurtjes, werk je nou volgens een vast patroon of verzin je elke laag opnieuw

Anita zei

Is ie al af Marjolijn Ha Ha....het is echt een verslaving hè.
Mijn moeder pakt hem ook steeds en haakt weer een paar toeren.
Maar ze zegt: moet hem vaak weer wegleggen hoor want dan krijg ik kramp in mijn vingers.
En dan zeg Mam hij hoeft volgende week niet af hoor, maar ze vind het erg leuk om te doen.
Jouw blauw paarse word ook erg mooi hoor.

Groetjes Anita