dinsdag 18 februari 2014

Een oudje (360)

Helaas niet toegekomen aan scrappen vandaag, dus ook niks nieuws te laten zien.
Maar naast mijn album ben ik weer bezig met een lootje en toen moest ik ineens aan deze lay out denken.
 De nieuwe is nl van Sarah op haar nieuwste fiets, deze is alweer 6 jaar oud, ze had toen een fiets gewonnen bij de Hema, met het kleuren van een paaswedstrijd.
 
 Toen ze het eenmaal kon zong ze steeds dit liedje op de fiets!!!
Maar fietsen vond ze doodeng, haha, inmiddels niet meer, maar nu vind ik het eng.
Zeker in dat stadse verkeer waar niemand elkaar een plekje gunt.
Maar goed, ze moeten daar ook aan wennen!
 
Hopelijk dus morgen de nieuwe lay out van Sarah met haar nieuwste fiets!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk, Marjolijn.
Ben nu wel heel benieuwd naar het nieuwe fietslootje!

Stampin with Liz Design zei

Wat leuk dat ze toen een fietsje heeft gewonnen! Uit de oude doos blijft ook altijd erg leuk!

Saskia zei

Mooie herinneringen in prachtige LOotjes.

nit@ zei

erg mooie lootjes, en herkenbaar hoor, als bas van 13 naar school fietst hou ik nog steeds mijn hart vast in het drukke verkeer in rotterdam....

liefs
anita