vrijdag 14 februari 2014

Valentijnsdag (364)

Vanmorgen weer een prachtige zonsopkomst.
Oh wat kan ik daar van genieten, zo mooi, deze foto laat nog niet half zien hoe mooi.
Heerlijk om zo wakker te worden.
De dag maar meteen begonnen met een valentijsontbijtje. Heel impel en gezond maar ook erg lekker, enne natuurlijk de doosjes van gisteren erbij met hartjes!!!
En 's avonds heerlijk gourmetten met z'n viertjes, zeker zo gezellig dan uit eten en een stuk goedkoper.
Ook nog even zitten haken tijdens the Voice kids en ja hoor, baan 100 is klaar!!!!
Het begint al een echte deken te worden.
Ik ben al stiekem aan het nadenken over de volgende deken en welke kleurtjes ik dan ga gebruiken!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn
 

7 opmerkingen:

CEE zei

Je deken ziet er super uit. Mooie kleurencombinatie.
De zonsopgang : prachtig.
Je Valentijnsfoto's : erg lief

Groeten,
Carla

Kitty zei

Een heerlijk dagje dus, daar waren jullie wel aan toe!

Je@net zei

Een prachtige dag, kan me voorstellen dat jullie er met elkaar van genoten hebben.
En wat word je deken al mooi!!
Fijn weekend!

Ellen zei

schitterende foto Marjolijn en wat wordt die deken mooi

Stampin with Liz Design zei

Wat een mooie foto van de zonsopgang! Verder ziet het er gezellig uit! Hebben jullie vast van genoten!

Ria zei

Geweldige foto's en je deken is super!
Groetjes, Ria

Ria zei

Hihi ik weet nu even niet of mijn berichtje eerder wel geplaatst is.
De foto's zijn super en je deken is helemaal top!
Groetjes, Ria