maandag 17 februari 2014

You did it!!!!!!!!!!!(361)

Terwijl Eva vanmorgen weg was voor haar rijexamen heb ik deze tag voor haar gemaakt. Ik voelde gewoon dat ze zou slagen en ja,.....................................
dat is gelukt.
Ik ben zo trots op haar, voor de theorie had ze dan misschien wat meer tijd nodig maar de praktijk doet ze dan weer mooi in 1 keer, knap hoor.
Dit is de tag die ik gemaakt heb, achter het autootje wat muziekpapier en met een stempel van Stampotique natuurlijk.
De tag is bewerkt met diverse kleuren distressinkt.
Het auto bedeltje heb ik al heel lang in huis voor dit doel. Eigenlijk wilde ik een autootje voor haar maken maar omdat ik nu pas wist dat ze moest afrijden is dat niet gelukt.
Wie weet komt dat nog.
En omdat ze zo van orchideeën houdt deze orchidee er bij.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

6 opmerkingen:

Margot zei

Deze is gaaf! Gefeliciteerd hoor!

Stampin with Liz Design zei

Wat leuk geworden! En natuurlijk gefeliciteerd!

Je@net zei

Wat gaaf! Gefeliciteerd met je dochter, Marjolijn.
En wat een super leuke tag heb je voor gemaakt!

Unknown zei

Super mooie tag , en reuze knap hoor slagen in een keer.

Monique zei

Mooie tag! En gefeliciteerd.....
Dank je wel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
Groetjes, Monique

Marjolijn van Elsberg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.