zondag 25 oktober 2015

My secret Garden.... (challenge S.A. forum)

Werkelijk op het allerlaatste nippertje nog mee kunnen doen aan de kaartenchallenge bij S.A.
Dit was de opdracht,
 
De winnaressen van de septemberchallenge, Jacqueline en Marjolijn, hebben de volgende challenge bedacht:

een paddenstoelenkaart: vorm of kleur of met paddenstoelen er op.

Je kunt je bijdrage inzenden tot en met 25 oktober 23.59 uur.
De 26ste plaats ik de poll.
Eerlijk gezegd had ik ook nog geen idee wat ik zou gaan maken maar in de herfst begin ik te leven. Maar het onderwerp "herfst" was al geweest, en waar denk je aan bij herfst? Ja, ik denk dan meteen aan paddenstoelen, van die mooie rood met witte stippen! Vliegenzwammen oftewel de
Die moest er dus op, dat sowieso, maar toen kreeg ik het idee om een echte paddenstoelenkaart te maken, dus ook in de vorm van een paddenstoel.
Tja dat kost even wat meer tijd maar niet getreurd, ik had de hele maand Oktober.
Echter, gisteren, of was het al weer eergisteren kwam ik er achter dat ik nog niets gedaan had aan deze challenge!!! Vanmorgen werd ik om 5.57 uur al wakker, ja de wintertijd is aangebroken en ik dus hup mijn bedje uit!
Heerlijk aan de slag, alle tijd voor mezelf en niemand die met stoort.
Af en toe de meeuwen die langs scheren maar ach dat gezelschap kan ik op de vroege zondagochtend goed verdragen.
Ik heb dus mijn cricut aan het werk gezet en mijn silhouette (voor dat schattige hertje!)
En dan begint het, heerlijk prutsen, kleuren want ja alles is gemaakt van witte cardstock.
Het hekje is gemaakt met een stansje dat ik van Jolanda mocht gebruiken afgelopen week, wat heb ik spijt dat ik er maar 1 gestanst heb, zo mooi en fijntjes. Ik heb het bewerkt met embossingpoeder net zoals het hertje en de piepkleine paddenstoeltjes.
Ook nog wat andere stansen gebruikt  voor de blaadjes, de banner en het gras.
De titel heb ik met een distressmarker geschreven en ook met embossingpoeder bewerkt, een heel grappig effect geeft dat.
En dan moet je kaartje op de foto en ik wist het niet, blauwe achtergrond, ja, dan knalt hij er lekker uit, of een gouden achtergrond, dat maakt hem zo mooi vintageachtig!
Ik kon eigenlijk niet kiezen dus ik heb 2 achtergronden gebruikt, zo kun je ook goed zien dan het kaartje zelf echt paddenstoelvormig is.
Stiekem vind ik de gouden achtergrond toch mooier, bij nader inzien, hihi.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Dankjewel weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 
En nu, ga ik aan de slag om het huis om te toveren tot een spookhuis want Halloween komt er nu echt aan!
Ik doe met dit kaartje ook mee aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes.
 

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat heb je dit ook weer super gaaf gemaakt, Marjolijn. Een echt herfsttafereeltje!!

Rieni zei

wat een prachtige keert heb je gemaakt zeg, super

Anoniem zei

Wow, zo leuk, zo schattig, zo lief: SCHITTEREND!!!
Creatieve groetjes, Gaby

M@ureen zei

Wow, echt super leuk geworden Marjolijn!

Greetz,
Maureen.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke herfstcreatie heb je gemaakt Marjolein, jet was even vroeg uit de veren maar dan heb je ook wat, erg leuk hoe het geheel allemaal is gemaakt...bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

Saskia zei

Wat een superkaartje weer!

Scrappiness zei

ik loop al weer giga achter zie ik, wat een prachtige kaart en mooie warme kleuren! Leuik het 3D effect en jaaa dat hertje is schattig inderdaad

Heidie zei

Wat een schitterende kaart.

liefs Heidie