zondag 16 februari 2014

Happy Easter (362)

Vandaag lekker bezig geweest met mijn album maar ook heel veel tijd verdaan met Pinterest, maar ohhhh wat heb ik weer leuke dingen gezien. Zo kwam ik daar ook dit plaatje van de paashaas tegen en ik kreeg meteen inspiratie om een paaskaartje te maken.
Dus mijn album aan de kant en hup aan de slag.
Het duurt nog even eer het pasen is maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen natuurlijk.
Vanmiddag dus ook maar even de stad in gewandeld en daar kwam ik bij de action deze superleuke eitjes tegen. Kwartel-eitjes. Ze komen straks in de paastakken maar nu mochten ze nog even op de foto bij dit kaartje
Hier nog wat details.
Ik heb oud papier gebruikt van Basic Grey, ik kon niet eens meer zien welke lijn het was, de rand zat er niet meer aan maar hihi, dat maakt ook niet uit natuurlijk.
Verder een stans van M. Design gebruikt en een nestabillitie.
Ook een randpons gebruikt.
Het houten haasje heb ik van een wasknijpertje afgepeuterd, volgens mij komen die ook nog van de action of van de xenos.
De foto's zijn niet bijzonder maar ja, dat komt omdat het al donker was.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

5 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Heel erg sfeervol! De paaseitjes liggen hier ook al in de kast, haha, erg leuk!

Anita zei

Wow Marjolijn jij bent inderdaad wel snel voor Pasen .
Maar wat een leuk kaartje weer,wel jammer dat je album blijft liggen ;) want daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Groetjes Anita

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje, Marjolijn.
Helemaal lief.

Margot zei

gaaf! krijg helemaal zin in de lente als ik dit kaartje zie!

wendela zei

wat een schattig kaartje!