zaterdag 15 februari 2014

Gr45 Olde curiosity shoppe (363)

Ik ben er al heel lang mee bezig, het heeft een tijdje in een doos gelegen maar vandaag heb ik de doos weer tevoorschijn gehaald en ben ik weer heerlijk bezig met mijn album.
Het wordt een mini naar het voorbeeld van Xannero.
Ik maak een kopie van het album omdat ik het zo ontzettend mooi vind en ook om haar techniekjes onder de knie te krijgen. Ik ben al bij de laatste pagina van het album mar moet de inhoud nog en de kaft.
Nog wel even wat te doen dus want het is enorm veel knipwerk maar het is zo leuk.
Zo gauw als het klaar is zet ik uitgebreid foto's op ijn blog,
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

3 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Het ziet er al heel goed uit Marjolijn! Ben benieuwd naar het gehele eindresultaat!

jacqueline zei

Ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
Knap dat je er zolang mee bezig bent, ik merk altijd aan mezelf dat de aandacht van mezelf heel erg gaat verzwakken..met andere woorden een 10 jaren plan (heb ook zo een album liggen van de afgelopen vakantnie, heel enthousiast begonnen met het album en het ligt nu in een hoekje wahahahaha)

Groetjes Jacq.

Anoniem zei

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden :) Groetjes Sylvia