zondag 23 februari 2014

Roos voor de ballerina(358,357,356)

Sarah heeft vandaag haar jaarlijkse uitvoering van Ballet, we moeten nog gaan kijken maar ik weet zeker dat het fantastisch wordt want dat is het ieder jaar. En (bloos) ook ieder jaar vergeten wij een bloemetje mee te nemen, andere kinderen krijgen dat vaak wel.
Vanmorgen maakte ze tussen neus en lippen een opmerking en ik zie al, och weer vergeten.
"Oh neen hoor" zei ze heel lief, "dat hoeft echt niet",
maar mooi wel natuurlijk!!!!
Dus toen ik haar eenmaal had afgezet hebben we snel nog een hele grote neproos gekocht voor haar bij de Xenos. Dat vind ze leuk die nepbloemen.
Uiteraard moest daar een boodschap bij dus net in allerijl nog een tagje gemaakt.
Dat gaat natuurlijk heel snel met de prachtige S.U. spulletjes.
Vlinders uit creative elements en papaya college en de tag uit chalk talk en ook de stans daarvan gebruikt.
De vlinders zijn met versamark gestempeld en met embosingpoeder bewerkt.
Ingekleurd met mijn distressmarkers en klaar is de tag.
Oh ja een touwtje natuurlijk.
Dit is een sneakje van een boekje waar ik mee bezig ben.
Het papier heb ik zelf gemaakt met een SU stempel Ex libris.
Het is bewerkt met chalk en gouden embossingpoeder, en het is zo mooi!!!!
Zien jullie het prachtig reliëf?
zucht, ik weet nog niet hoe ik het verder ga bewerken maar mijn bedoeling is om er een kaftje van een  notitieboekje mee te maken.
En dan zat vandaag deze prachtige vlinder ineens zo maar op de muur in onze tuin te zonnebaden.
Oh het kriebelt al helemaal die lente, zelfs ik hoef vanaf nu geen winter meer dit jaar.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

5 opmerkingen:

Anita zei

Ha ha leuk die nep roos, maar het gaat erom dat Sarah hem prachtig vind, hij is trouwens niet eens zo nep .....geen plastic in ieder geval,je tag is mooi!
En een gave sneak laat je ons zien,spannend hoor,we wachten wel af.

Groetjes Anita

Kitty zei

Mooie roos met tag Marjolijn, daar zal ze blij mee zijn. Het kaftje met reliëf ziet er ook prachtig uit en die vlinder... Tja, wie wil er dan nog winter. Ik niet hoor! :)

Anoniem zei

Een prachtige tag voor een hele leuke verrassing! Hoe was de uitvoering? Ik ben heel benieuwd hoe het boekje gaat worden wat het ziet er al heel mooi uit! Mooie foto van de vlinder, als ik die zie mag het voorjaar wel gaan komen. Groetjes Sylvia

Ellen zei

oh wat mooi, hoe krijg je dat relief voor elkaar??

Marjolijn van Elsberg zei

Volgende week een weekje vrij Ellen, ik zal dan proberen een workshopje te plaatsen op HS ok?