zondag 17 maart 2024

Hoppy birthday!!

Wat een gezellige kikkers om je te feliciteren met je verjaardag.
Vanaf het moment dat ze in je brievenbus vallen is het feest! 
Ik maakte er een slimline card mee.
De achtergrond heb ik bewerkt met een stencil uit de Plannercollectie.
Uiteraard een passende spreuk erbij.
En die voetjes, zo cute!!!
De kaart heb ik zelf gesneden, 21 x 21 dubbel en daarop een stuk van 9 x 19,5 dat bewerkt is met oxide inkt en een stencil.

Deze kaart is weer gemaakt met artikelen uit de Cute&Whimsical "Jungle Party"collectie van E.C.D. 

2125 Freddy the Frog

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

11 opmerkingen:

Kitty zei

Heel leuk en inderdaad, die voetjes aan de binnenkant zijn supercute!

KarinsArtScrap zei

wat een geweldige gave kaart Marjolijn.......gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

o wat een superleuke kaart is dit geworden.
groetjes Alma

Angélique zei

Wat een gave kaart Marjolijn! Je hebt de verschillende onderdelen heel mooi op kleur gebracht, heel knap gedaan. De achtergrond is ook super.

Scraptastisch zei

De diertjes zijn echt jouw ding hè, ze zijn ook super cute. Je bijenkaart hiervoor heb ik ook uitgebreid bewonderd, heel gaaf! Deze kikkers zijn super leuk en enig detail is de bamboe stok! Fijne zondag verder,
xx Gerie

Anoniem zei

Ik vind ze beeldschoon deze kikkers en mooi gekleurd ook.
Ze staan ook op mn lijstje dus ze zullen wel gauw in mn mandje vallen en meestal kan het er niet meer uit…werkt waarschijnlijk ook niet bij mij! 😉😂🙈
Jij hebt er een mooie slimline van gemaakt!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Trijntje zei

Hele leuke vrolijke opkikkerkaart met deze enige kikkers.Groeten Trijntje

Marjan zei

Ze zijn ontzettend leuk, ik heb iets met kikkers vanwege mijn vijver. Die achtergrond die je maakte voor ze is ook super. Gave kaart!

Je@net zei

Wat een vrolijke kikkerkaart heb je gemaakt, Marjolijn!

Crea Astrid zei

Wat een grappige kaart heb je gemaakt met deze vrolijke kikkers. Mooie toepasselijke tekst ook.

Groetjes, Astrid.

Kaartenkraam zei

Geweldige kaart, die kikkers zijn superleuk en die voetjes aan de binnenkant zijn helemaal top!
Mooie achtergrond ook.

groetjes van Ank