donderdag 14 maart 2024

Who colors my world?


Ha, ik heb geloof ik mijn hexagoon pons ontdekt. Die had ik nog maar zelden gebruikt maar ik vind hem ineens zo leuk! 
Hier heb ik allerlei restjes "pretty colors" gemaakt en die op een blanco kaartje geplakt als achtergrond.
"Spy the Chameleon" kwam daar leuk bij uit dus die kreeg een plaatsje op dit kaartje. 

De foto's zijn een beetje somber net als deze regenachtige dag weer waarop ik dit kaartje heb gemaakt.

Voor dit kaartje gebruikte ik naast de pons van Stampin'Up! de volgende artikelen van E.C.D.

C014 pretty colors
2128 Spy the Chameleon
CS349 Jungle Sentiments

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

Marjan zei

Geweldig die hexagon achtergrond in mooie kleurtjes! Even een werkje, maar het effect is gaaf! Wat een leuke kameleon ook, hij voelt zich daar goed thuis bij die kleuren. Nog even en dan is hij onzichtbaar ;)

Je@net zei

Wat een leuke kleurrijke kaart is het zo geworden, Marjolijn!

Angélique zei

Oeh, wat een gave kaart! Die hexagons staan zo cool achter de kameleon met al die mooie kleuren, ik vind hem echt super!

alma.heijenk@gmail.com zei

super leuk zeg. mooie kleurtjes en een leuke kameleon er op.dot me denken aan mijn opleiding in de jaren 80. onze groep heette Kameleon. allemaal uit onze eigen achtergrond vormden we een hechtte groep.
groetjes Alma

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart, mooie kleuren. Gave achtergrond. Groetjes Doris

Annie H zei

Die is echt heel mooi geworden in deze kleuren, de kameleon past er perfect bij.
Groetjes, Annie

GerJanne zei

Hij is lekker vrolijk bij dat sombere weer. Die hexagonvorm vind ik ook altijd heel mooi!

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart Marjolijn.........gr karin

Anoniem zei

Prachtige creatie laat je zien…supergaaf gemaakt!
Leuk ook met de 6 kantjes, geeft een leuk effect!
Dit beest is ook zooo leuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Kitty zei

Supergaaf kaartje, die achtergrond is zo mooi gecombineerd!