zaterdag 9 maart 2024

Planner week 10


Dit jaar had ik nog niet in mijn Planner gewerkt. Nu ik niet meer in het DT zit is de "ik-moet" er een beetje af. Daarnaast vind ik mijn leventje niet zo vernoemenswaardig dat ik het wekelijks vast wil leggen. Maar ik bedacht me deze week dat het wel MIJN leven is en dat ik de planner wel heel erg leuk vind om in te werken dus ik heb weer eens het een en ander tevoorschijn gehaald en ben aan de slag gegaan. Geen druk van nieuwe producten maar gewoon doen wat ik leuk vind om mee te werken. alles kan en mag nu weer in MIJN planner! Dat is een heerlijk gevoel al heb ik oprecht genoten van het werken in het DT en mis ik het stiekem best wel. Ja, ik ben een eeuwige twijfelaar!
Voor deze pagina ben ik lekker aan het kliederen gegaan. Ik had een paar leuke foto's van een heerlijke dag en die wilde ik verwerken.
Voor de pagina gebruikte ik DSP uit een van de reminiscence boeken.
Daarnaast heb ik DCP papier bewerkt met de gelliplate en acrylverf en oxide inkt.
De grote Tag heb ik dubbel gestanst zodat het een "mapje" geworden is en daar heb ik mijn journaling in verwerkt. Het papier heb ik ook bewerkt aan de binnenkant maar de journaling staat er al in en dat houd ik privé, dus een volgende keer eerst een foto maken, hihi. 
Alle Dies die ik gebruikt heb zijn deze keer uit de E.C.D. collectie.

Het begin is er dus weer. 
Ik ga mezelf niet de druk opleggen om week 1 t/m 9 ook nog te maken of om iedere week iets te maken. ik werk voortaan in mijn planner als ik daar zin in heb. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een super gave pagina heb je gemaakt Marjolijn........gr karin

Je@net zei

Heerlijk, gewoon er in werken als je zin hebt. En het begin is gemaakt, ziet er weer leuk uit!

Angélique zei

En zo is dat: het is JOUW planner, dus hoe en wanneer jij daar zin in hebt. Wel goed om de fijne dingen in het leven op te slaan, al lijken ze nog zo klein. Het zijn juist de kleine dingen die het doen. Net als een cake bakken, hmmm, alleen die geur al!
Je pagina is heel leuk geworden, de kleuren passen goed bij elkaar. Leuk al die labels en vakjes.

Kitty zei

Het ziet er weer prachtig uit, hele mooie kleurcombinatie! Maar eh... verdoemenswaardig...???

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie pagina's, ik begrijp het helemaal. niets moet en doen als je er zin in hebt.
Ik heb er dit jaar ook nog niets in gedaan.
groetjes Alma

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, daar is iets fout gegaan!

GerJanne zei

Wat een goede instelling! Als iets moet van jezelf gaat het vaak niet, dan kun je maar beter gewoon doen wanneer je zin hebt, dan komen er de mooiste dingen uit je handen. Dat zie je nu ook maar weer!

Jolanda Goes zei

Gave pagina, je achtergrond pas ook echt super bij de mooie foto's van de haven!

Marjan zei

Nee, moeten is er niet bij hier, dan blokker ik. Je hebt groot geluk dat je vind dat alles mag en kan JOUW planner en wat is dit weer mooi! Enig die tags met foto's op deze manier verwerkt!