woensdag 20 maart 2024

Monkey jungleparty


Al vanaf dat ik deze Box folding card had wilde ik een kaart maken met de aapjes en nu is het eindelijk gelukt!
Hij doet me denken aan de aapjes vroeger bij de V&D of Vendet. 
Zo leuk dat orkestje.
In dit geval zijn ze op safari met z'n drietjes. 
Hij staat gezellig op mijn bureau te pronken, nog geen sentiment er op want wie weet hou ik hem wel lekker zelf!
zicht vanaf boven.

Ik gebruikte voor deze kaart weer uitsluitend E.C.D. producten.

Beautiful brights
1618 Monkey
1620 Safari accessoiries
1623 jungle leaves
1624 Tree
2132 Box Folding Card.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

16 opmerkingen:

Angélique zei

Hij is geweldig Marjolijn! Wat een vrolijk geheel en zo mooi gemaakt.
Ik geef je groot gelijk dat je hem zelf houdt.

Kitty zei

Wat een geweldige creatie Marjolijn! Veel te zien, gave kleurtjes en leuke aapjes! Top gedaan!

KarinsArtScrap zei

o wat heb je een gezellige en een geweldige kaartbox gemaakt Marjolijn, toppie.............gr karin

KarinsArtScrap zei

wat een gezellige en geweldige box kaart heb je gemaakt Marjolijn, toppie............gr karin

Josje zei

Super leuk deze kaart en ja de aapjes bij v en d ik weet het nog
Groetjes Josje

Kaartenkraam zei

Wat heb je dit leuk gemaakt! Inderdaad doet het denken aan de muziekaapjes bij V&D.

groetjes van Ank

Crea Astrid zei

Een doosje vol grappig aapjes heb je gemaakt. Mooie details erbij verwerkt.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Wat een geweldige box heb je gecreëerd…super mooi gekleurd Marjolijn!
Lief dat je naar mn kaartje wil kijken bij Caroline. De foto staat bij mannenkaartje en hier de link naar haar blog…
https://caroline-creaties.blogspot.com/2024/03/mannenkaartje.html?m=1
Ik hoop dat het werkt! 🙈
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anoniem zei

Tis wel een gedoe hoor! 😢
Groetjes Ellen

Elizabeth zei

Nou, dat kan ik snappen dat je die zelf wil houden...
Wat een gezelligheid in een doosje!

Heidie zei

Wat een mooie gezellige kaart. Ik kan me voorstellen dat je hem zelf nog wilt houden. Het is ook een plaatje.

Liefs Heidie

alma.heijenk@gmail.com zei

ohh wat een geweldig leuke creatie!!!
groetjes alma

GerJanne zei

Ja.... volgens mij moet je van ene bepaalde leeftijd zijn om die muziekbox te kennen, maar ik ken hem! En de aapjes lijken er echt op! Leuk dat je me even doet herinneren aan die mooie tijd.
Mijn tante die overleden is, was een zus van mijn moeder. De tante waar we vrijdag waren is een zus van mijn vader. Zij is 93 en heeft een nierfunctie van 9 %. Ik ben bang dat we dit jaar ook afscheid van haar zullen moeten nemen....

Elly zei

Hij is echt zo leuk en mooi! Snap ik dat je hem voorlopig even zelf wilt houden.
Groetjes Elly

Epie zei

Een schattige box kaart met de ondeugende aapjes op safari
Gelijk heb je lekker van genieten op je desk , voor inspiratie
Fijne dag groeten Epie

Marjan zei

Ik ben ook van die bepaalde leeftijd en ken ook die muziekbox ;) Jouw doosje met aapjes is onwijs gaaf geworden, die lianen ook erbij, top! Even van genieten zelf, groot gelijk.