zaterdag 23 maart 2024

Easter (memorydex)

Vandaag toch nog iets gemaakt.
Ik was op bezoek bij mijn vriendin en samen hebben we lekker zitten fröbelen, ik aan mijn Memorydex en zij aan een vaderdagkaartje.
Heel gezellig hebben we het altijd samen. 
Eigenlijk wilde ik er een tag in verwerken met de datum er op omdat Pasen ieder jaar anders valt. Uiteindelijk heb ik dat weggelaten en is dit het geworden.
Het setje met met de bunny is van  Tim Holtz, de tekst is van Sizzix.
Het papier dat ik gebruikt heb is van E.C.D. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn

19 opmerkingen:

dutchess zei

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

!neke zei

Geweldig Marjolijn !!!!!
fijne zondag !
groeten Ineke

GerJanne zei

Ook alweer zo leuk. Ja, soms is het Pasen in maart, maar meestal in april volgens mij. En leuk dat je verschillende vriendinnen hebt die hobbyen...tenminste ik ga ervan uit dat dit weer een andere vriendin is.

Elly zei

Het is een hele leuke memorydex pagina geworden
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat gezellig zo’n vriendin met dezelfde hobby Marjolijn, je paascreatie is erg mooi en zo lief 🐰

KarinsArtScrap zei

wat mooi en gaaf weer Marjolijn, super gedaan.
ps de kaart van Richard is niet embossed het zit in het papier, net echt..... gr karin

Kitty zei

Alwéér zo'n leuk kaartje!

Angélique zei

Een mooi kaartje, super hoe je die eitjes zo "in de grond" hebt gestoken.

Claudia's kaartjes zei

superleuk je kaartje van je memory box. Nu heb ik wel je reactie gezien. Soms gaan die idd in de spam. Maar ik haal die er wel uit. Snap het ook niet goed waarom de ene keer je reacties wel gepost worden en de andere keer niet. Ga ik uitzoeken.

grtjs Claudia

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een leuk gedaan weer.
groetjes Alma

Scraptastisch zei

Altijd gezellig aan de fröbel met een vriendin en een rond memorydex kaartje heb ik nog niet eerder gezien, heel erg leuk en hij past, hihi Fijne zondag verder Marjolijn,
xx Gerie

Marjan zei

Gezellig zo samen aan de knutsel en wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt!

Trijntje zei

Je hebt een leuke paas creatie gemaakt voor de memorydex. Gezellig dat je samen met een vriendin geknutseld hebt. Ik mis de vrijdagen samen met mijn moeder wel… Ik ga proberen het weer eens te doen… Groeten Trijntje

Pat zei

Thank you for your very kind comments about my blog Marjolijn and for following me, and I will certainly come to visit you to see your beautiful creations. I have never heard of Memorydex but I had a quick look at a video and I now understand how you use the cards as a sort of flip over card system, and I love what you have done here with this pretty ornate circular card with the added cute little rabbit and the yummy looking Easter eggs. x

Irene zei

Hoi Marjolijn, wat gezellig dat je mijn blog hebt ontdekt en ik breng dus direct een tegenbezoekje en zie iets héél leuks!
XxIrene

Marjolein zei

Wat hartstikke leuk Marjolijn, mooi dat je de memorydex ook in het rond kunt maken. Erg leuk dat konijn erop! Groetjes Marjolein

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke dingen zie ik weer bij je op je blog.
Lekker bezig zo te zien .
Vind je wortel doosje ook zo leuk.
Leuk je memory kaartje , volgens mij kan je elk modelletje maken want zag een pons op een foto.
groetjes Marjan.

Hobby Hoogland zei

Wat weer een mooie dingen zie ik op je blog.
het wortel doosje vind ik prachtig.
Je kaartje voor je memorydex ook al zo leuk, zou er bijna nog één maken.
Volgens mij had jij een pons voor de gaatjes voor de memory kaartjes , waar heb je die gekocht als ik vragen mag.
groetjes Marjan.

Anoniem zei

Erg leuk gedaan Marjolijn met de gezellige paashaas…hij is top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards