dinsdag 19 maart 2024

Hop on for a safari

Met de meiden wilde ik graag naar de light safari bij de Beekse Bergen.
Een leuke uitnodiging vond ik wel op zijn plaats.
Zo gezegd, zo gedaan dacht ik. 
Met de nieuwe collectie van Joset van de "Cute&whimsical" collectie is dat een appeltje en een eitje. 
Nou, .....mooi niet dus, het was best nog een werkje en hij draait, een beetje stroef. 
Dat komt door de autospiegels maar ja, wat moet je zonder hè?
Voor de basis gebruikte ik de flipcard, die vind ik zo leuk en is echt geschikt voor allerlei doeleinden.
Met het papier "beautiful brights" heb ik de kaart aangekleed.
Op de achtergrond moest eigenlijk de tekst voor de uitnodiging komen maar die heb ik dus per ongeluk aan de verkeerde kant geplakt. Weet niet waar dat mis is gegaan. 
Ik had geen zin om het helemaal opnieuw te doen dus ik heb het zo gelaten. 
De frog past precies op het middendeel van deze kaart.
Wat is die leuk!!!!!
Het zwarte labeltje met Safari er op is gemaakt met glow in the dark embossingpoeder. 
6 x opnieuw want wat ik wilde lukte niet en is nog niet gelukt maar ik heb het opgegeven. 
Ik kreeg er ook geen foto van gemaakt al is het effect wel goed te zien in een donkere omgeving.
Ach ja, ik vind het prima zo, en de meiden vast ook.
Nu nog tickets bestellen.

En daar ging het mis want ik dacht dat het tot eind maart was, dat bleek een tegenvaller, het was tot eind februari dus, gemist. Eva is wel geweest op het laatste nippertje nog met een vriendin omdat haar partner plotseling niet kon, echt de laatste dag en het was zeer de moeite waard dus volgend jaar beter opletten, dan wil ik ook!


Alles wat ik voor dit kaartje gebruikte komt weer van E.C.D.
Cute&Whimsical

Freddy frog 2125
safari accesoires 1620
safari jeep 1622
birthhday flipcard 1980
Beautiful Brights paper C014
Safari sayings CS126

 Retro Alphabet trio P.E.23

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

dat heb je super gaaf gedaan Marjolijn, mooi..........gr karin

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart/creatie heb je ervan gemaakt. Grappig zo met de kikker achter het stuur.
Wij wilden er met onze dochter en haar vriend en kleinkinderen ook naar toe gaan, maar door het slechte weer in die periode met veel regen, was het er niet van gekomen of dan konden wij wel maar zij weer niet en andersom. Wij hopen nu volgende keer ook te gaan, want het schijnt erg mooi te zijn en een groot succes geweest te zijn.
Dan heeft Eva nog mazzel gehad, dat ze nog met haar vriendin mee kon op de laatste dag.

Groetjes, Astrid.

Marjan zei

Wat leuk om de meiden op deze manier uit te nodigen, echt super gedaan! Wel jammer dat je te laat was, maar dan blijven ze het tegoed houden.

karin zei

Een prachtige creatie dit kaartje als uitnodiging voor een dagje Beekse bergen.
Wij zijn in de herfstvakantie geweest, je hebt misschien de foto's gezien op mijn blog.
De kleinkinderen, zowel groot als klein hebben genoten en wij ook 😊 onze jongste spruit stond s'ochtends voor het raam te roepen ' leeuwtjes zijn jullie al wakker '😀
Volgende keer beter dus voor jullie.
Groetjes,
Karin

Scraptastisch zei

Wat er allemaal mis kan gaan, hihi Ik heb deze stans ook en lukte ook niet helemaal goed, het is best opletten. Ik vind het evengoed een hele geslaagde kaart hoor Marjolijn en wat in een goed vat zit verzuurd niet, wie weet volgend jaar een nieuwe kans in Beekse Bergen!
xx Gerie

GerJanne zei

Oh dat is jammer!!! Ken je die mop van Marjolijn, die naar de Beekse Bergen ging? In die trant dus!
Maar wat een gave uitnodiging heb je gemaakt! En dat moet het maar wat voorzichtig met die spiegels, wat zonder kun je niet inderdaad! Bewaar je dit voor volgend jaar?

alma.heijenk@gmail.com zei

och wat een pech allemaal. jammer dat jullie te laat waren. volgend jaar dan maar en de uitnodigingen maar bewaren.
ik vind m wel errug leuk geworden.
groetjes Alma

Anoniem zei

Superleuk wat je hebt gemaakt, geweldig icm de gave kikker…top!
Idd jammer dat je te laat was maar wat in het vat zit…..!
Ik heb die auto ook en vind hem enig!
Dank voor he lieve reacties op mn drama blog, ik heb alles al geprobeerd maar helaas gebeurde er niks!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Kitty zei

Wat jammer dat de actieperiode al voorbij was. Maar Beekse Bergen loopt niet weg en dan heb je de uitnodigingen al klaar liggen ;)