zondag 10 maart 2024

Mr. Rabbit


Even iets heel anders, ik zag dat konijn van Tim Holtz en ik was meteen verliefd!!!
Mr. Rabbit!
Eenmaal binnen ben ik er direct mee aan de slag gegaan, Mr, Rabbit heb ik gestempeld op dik aquarelpapier. Van de Action, dat werkt prima!
Hij is ingekleurd met de distress watercolor pencils van Ranger, ik had ze al lang niet gebruikt maar wat werken die fijn. Mr Rabbit heb ik daarna uitgeknipt en de randen kregen een laagje scorched timber distress ink.
De achtergrond kreeg eerst een laagje blauwe en bruine strepen , daarna heb ik er overheen gestempeld met de "ruitjes" stempel uit de set.
Dat papiertje heb ik door de big shot gehaald met een embossingmal van cuttlebug, al een oudje. 
Lastig te zien op de foto maar de achtergrond kreeg ook nog een laagje guilding wax, heel subtiel maar het geeft een erg mooi effect.
Door dat laagje lukte het niet meer om de snorharen op de achtergrond terug te stempelen maar ach,...en misschien had ik te weinig geduld maar ik veegde het er steeds af. 
volgende keer eerst stempelen en dan de wax aanbrengen. 
Ik vind mezelf nooit zo'n ster met de Tim Holtz stempels en producten maar deze is wel leuk geworden dacht ik. Als ik al dat werk van de DT leden daar zie loopt het water in mijn mond maar haha, mij lukt het niet. Ach ja, een mens kan niet overal goed in zijn. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

15 opmerkingen:

Kitty zei

Je zou toch zeggen dat het met Stalin zou moeten lukken, dat kan geloof ik óveral op 😉 Maar het is een prachtige kaart geworden hoor Marjolijn. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

Angélique zei

Wauw, dat is toch een prachtige creatie Marjolijn, super gedaan! Het konijn is prachtig gekleurd en uitgeknipt en de achtergrond is ook heel gaaf gemaakt.

KarinsArtScrap zei

gave stempel en geweldige kaart Marjolijn.......gr karin

!neke zei

Ik vind hem top !!!!
En schande voor mij ...die crayons heb ik ook , 3 doosjes....
Nooit gebruikt, weet gelukkig wel waar ze staan.
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, ik vind m geweldig leuk!!!
groetjes Alma

Jolanda Goes zei

Wat een mooi konijn en jij hebt hem nog mooier gemaakt. Wat een werk weer, maar heelijk om zo lekker bezig te zijn he? Prachtig geworden!

Scraptastisch zei

Heel knap gedaan dit en je achtergrond is ook super mooi! Wees er maar trots op dat dit zo heel mooi is gelukt!!!
xx Gerie

GerJanne zei

Nou, ik vind dit meer dan goed gelukt. Sjonge dat mag je wel trots op zijn. Echt heel gaaf en die snorharen mis ik niet echt...

Marjolijn van Elsberg zei

Nou, daar twijfel ik toch over Kitty😂😂😂

Marjolijn van Elsberg zei

Ik heb ze ook sinds lang uit de kast gehaald. Tip! Eerst slijpen! Die 3 nieuwe doosjes ga ik maar niet kopen.

Anoniem zei

Oooo nee toch hè! Verdraaide autocorrectie 😡 Moet natuurlijk Stazon zijn. 🙈
Grt, Kitty

Marjan zei

Heel gaaf deze kaart met het leuke konijn in zijn chique pak, super gedaan met die krijtjes! ik zie wel snorhaar! :)

Elizabeth zei

Oh, die zou ik ook niet kunnen weerstaan! Prachtig gedaan...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wauw, je hebt die gave stempel heel mooi gebruikt vind ik. Hij staat super op die mooi bewerkte achtergrond. Ik ben helemaal weg van deze creatie.
Lieve groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Ik zie dat ik een beetje acher loop met reageren. Maar deze is ook super mooi geworden van de Mr. Rabbit. Prachtig ook met het geëmboste en stempels erbij.

Groetjes, Astrid.