woensdag 13 maart 2024

Slow the Sloth

Nog een keer Slow, omdat hij zo guitig is.
In een van mijn planners ben ik een overzicht aan het maken van alle figuurtjes die ik inmiddels heb uit Joset's collectie Cute&Whimsical.
Kan ik straks lekker bladeren en makkelijk zien wat ik heb en hoe het ook alweer in elkaar moet. 
De achtergrond maakte ik met deze Die, ook uit de Jungle Party collectie. Ik maakte daarmee en stencil van de achtergrond van dubbelzijdige tape, dat is een beetje plasticachtig maar wel redelijk stevig, je kunt het dus meerdere keren gebruiken als je er voorzichtig mee om gaat. 
Voor het kaartje gebruikte ik een Die uit de Planner Essentials collectie.
En zo zit dat er straks allemaal uit, inmiddels heb ik er al heel wat gemaakt en ik zal er nog wel een keer wat laten zien. Dit is al een hobby op zich!
Zo leuk om te doen. 

Alles werd weer gemaakt met E.C.D. producten.

2067 Die-set Weekend fun. Planner Essentials, helaas niet meer verkrijgbaar.

Cute&Whimsical

2127 Slow The Slot
2131 Sunshine background

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

Kitty zei

Het is wel een lieverd hè. :) Erg leuk weer en goed idee dat je met die leuke die een stencil gemaakt hebt!

KarinsArtScrap zei

super gaaf gedaan Marjolijn, goed idee om de stans te gebruiken als stencil...........gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

super zeg.. heerlijk die luiaard te zien relaxen.
groetjes Alma

Kaartenkraam zei

Dat vind ik nou eens een leuk gebruik van een planner! En Slow de luiaard is natuurlijk superschattig. Mooie achtergrond ook.

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

Geweldig deze lieverd van eenluiaard,
Zag hier onder ook nog een aantal prachtige kaarten, maar die boekenlegger van Slow the Slot is ook te GAAF,

Liefs Annemarie en Merit

Josje zei

He die is super leuk
groetjes Josje

Trijntje zei

Heel mooi met deze luiaard. Leuke achtergrond. Groeten Trijntje

Angélique zei

Wat een goed idee, dat wordt een mooi en handig overzicht.

GerJanne zei

Goed idee om dat voor jezelf te maken! En hij is ook leuk!

Marjan zei

Hij is ook erg grappig en lief, mooi gedaan zoals hij tegen je mooie stencil achtergrondje hangt! Staat gaaf in je planner!