maandag 14 augustus 2023

Week 30 sidekickplanner 2023

Week 30 alweer en juli is ook weer voorbij. Wat een weer hebben we gehad in deze periode zeg!
Regen was al wat de klok luidde!
En dat terwijl de kermis weer in Tilburg neergestreken was. 
Gelukkig was het ook regelmatig droog en was het voor de kermisexploitanten een goede kermis al moesten we vanwege de regen en de wind het vuurwerk missen dit jaar. 
Ik vind de kermis fantastisch, niet om ergens in te gaan maar de sfeer de lichtjes de mensen, geweldig, de geuren de kleuren. Prachtig! En als je dan in de stad woont waar de grootste kermis van Nederland, vroeger zelfs die van de Benelux, plaatsvindt dan bof je. Ik woon zelfs op loopafstand! Helaas is Theo geen liefhebber en waren de kinderen er niet om mee te gaan en in mijn eentje, mwah, dat vind ik dan wel leuk als het echt lekker weer is maar met al die buien, nee toch maar niet.
Gelukkig was Sarah Zondag terug van haar vakantie en wilde Eva ook wel een rondje mee dus op de valreep nog een heerlijke kermisavond gehad. 
Voortaan zijn er ook andere activiteiten rondom de kermis, recht voor mijn deur zelfs, echt bijna op de stoep! Daar word ik wat minder vrolijk van al was het dit jaar goed te doen en vond ik het ook echt leuk. Er streek een circusje neer met straatartiesten en heel bijzondere acts, de hele haven rond. 
Het meest spectaculair vond ik de steltlopers die meters hoog waren en zo door de ramen naar binnen keken en dat zo'n 3x op een dag. Maar dit verveelde me niet, zo mooi!!! 
En wat ik ook altijd erg leuk vind is de nostalgische kermis, die is verplaatst naar het einde van het kermisterrein maar begint daar ook wat meer vorm te krijgen. Eva en Sarah moeten altijd even in de trekkarretjes, het liefst ook in de echt oude zweef en een "gokje" wagen. Meestal heeft Sarah geluk maar dit jaar was het Eva die de knuffel won en die was natuurlijk voor Koby.
Altijd lachen met die meiden. 
Ik gebruikte de Filefolderpage met de nieuwe tickets er in, er moet nog een ticket bij want ik ben een foto kwijt, en je zult zien als ik hem opnieuw print dat ik hem dan vind dus ik ga eerst maar eens goed zoeken. 
Voor de linker pagina gebruikte ik een pocketpage.
Het liefst had ik echte tickets van de kermis er op geplakt maar in dit digitale tijdperk zijn die er helaas niet meer. De tickets van Esther zijn daarom des te leuker om op deze pagina te verwerken. 

Inmiddels is het alweer half Augustus en het weer is ook wat beter
Ik loop nog steeds een beetje achter met mijn planner maar hopelijk lukt het me deze week om een inhaalslag te maken. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

8 opmerkingen:

Els zei

Je hebt weer prachtige pagina's gemaakt en wat leuk dat Eva een een knuffel op de kermis heeft gewonnen en is een leuk speeltje voor Koby. Heerlijk toch om zo dicht bij de kermis te wonen, dat hadden wij in de stad Groningen. Dat is heel gezellig hoor! Deze tickets passen er toch ook perfect bij, maar echte tickets kunnen ook erg leuk zijn.
Succes met je inhaalslag Marjolijn.
Groetjes, Els

Marjan zei

Je plannerpagina's zijn weer ware kunstwerkjes, er is zoveel op te bekijken en toch een heel mooie geheel! Dat geldt ook voor de pagina's hieronder!

Crea Astrid zei

Je hebt het bezoekje naar de kermis mooi vast gelegd. Gelukkig dat je dan op de valreep er nog naar toe kon gaan.

Groetjes, Astrid.

Hobby Hoogland zei

Wat prachtig gemaakt en zo leuk eventjes toch nog de kermis over .
Hier is het dit weekend , denk niet dat ze mijn zien dit jaar.
Groetjes Marjan.

karin zei

Dat is een prachtige collage met foto's van de kermis. Heel mooi gemaakt.
Ik ben bij jou ook volger geworden. Altijd leuk om ideetjes bij elkaar op te doen.
Groetjes,
Karin

Bernadet zei

Wat een gave planner heb je gemaakt Marjolijn!
Leuk hoor, als je dichtbij de grootste kermis van het land woont.

Heidie zei

Wat een mooie pagina's heb je weer gemaakt. Pas nachtje in Tilburg geweest en toen langs Pius haven gefietst. Zei nog tegen mijn man dat jij daar woont. Erg mooi gebied.

Liefs Heidie

Ellen zei

Hoi Marjolein, leuk dat je even bij mij langs kwam en ook volger bent geworden. Ik heb ook eens hier rond gekeken en zag ook mooie creaties voorbij komen. Jij bent ook vast fan van Anita (warme groetjes) omdat ze ook vaak in de planners duikt. Je bent er goed in hoor, ziet er super uit!
Jahoor je mag mn gouden vlinders gebruiken, leuk te horen dat je ze mooi vindt.
Ik zag het begin van jouw blog heel veel Magnolia’s, ik heb ze ook veel gebruikt in het verleden (heb er meer dan 100) en nu liggen ze maar te liggen. Wil ze wel verkopen maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken. Heb jij ze ook nog?
Ik ga jou ook volgen dan kunnen we elkaar in de gaten houden haha!
Groetjes Ellen