vrijdag 4 augustus 2023

Bugs in a box...

Ik had het al een beetje verklapt en Els heeft ze al laten zien in haar live en hier is het dan!
De pizza box, wat is dat een hit zeg!
Overal is hij bruikbaar voor.
Ik gebruikte hem deze keer om er mijn mini-kaartjes in te doen.
Om het doosje zit een touwtje dat je er heel makkelijk af schuift op het hoekje.
Zo blijft het net wat beter gesloten en met het tagje er aan ziet het er nog leuker uit.
Zo leuk ook de wax stempelsets, ook een hit momenteel. Ik heb ze al jaren maar vergeet ze altijd, door de hype dacht ik er weer aan. Deze is vrij nieuw trouwens. 
Ik heb hem nu op mijn werkplekje staan zodat ik er wat vaker aan denk, hoop ik. 
En kijk, hoe leuk dat is!!
4 kaartjes in een pizza box, hoe leuk is dat om cadeau te geven.
Omdat er verder geen sentimenten op staan zijn ze ook bruikbaar voor heel veel gelegenheden. 
Ik weet nog niet wie ik er blij mee ga maken maar dat komt vast wel goed. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

8 opmerkingen:

Marjan zei

Oh ja, inderdaad... zo'n mooi pizzadoosje met de kaartjes erin is een heel erg leuk cadeautje!! Daar ga jij zeker iemand heel blij mee maken!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leukerd, dit slakje voor slakkenpost. en leuk met de andere kaartjes in het pizza doosje.

gr Alma

Jolanda Goes zei

oooh wat een ontzettend leuk projectje Marjolijn! En die leuke slakstans en de snail mail waxstempel zou ik ook voor mijn neus moeten zetten. Altijd te laat...hihihi.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je van de pizza box gemaakt. Leuk gedaan zo met de waxzegel. Wat een prachtige kaarten heb je ook gemaakt. Ze zijn stuk voor stuk erg schattig en leuk gedaan weer met de schudgedeeltes erin te verwerken.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Marjolijn wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt.
Mooi formaat voor in het pizzadoosje.
Je waxzegel is ook mooi en wat je zeg,momenteel helemaal Hot!
Leuk om naar te kijken en leuk om te krijgen!
Groetjes Anita

Els zei

Wat een super leuk pizza doosje met dit lieve slakje en schattig zijn de kaartjes, die zeker wel een leuk adres krijgen.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker een leuk cadeautje, leuk om te geven én om te krijgen.
Lieve groetjes Miranda

Angela zei

Wat supergaaf is dat pizzadoosje met die waxzegelsluiting. De beestenkaartjes zijn ook zó cute...leuk gedaan met dat ronde en vierkante frame!

Zo heb je wel een heel leuk cadeautje om te geven.... en nog leuker om te krijgen.