zondag 6 augustus 2023

Bugs in portret

Dit was zo leuk om te maken, een soort schilderijtje, misschien wel voor op een kinderkamer ooit!
Ik gebruikte daarvoor de shadow box frames.
Daarmee maakte ik het lijstje.
En de pull tabs, daarmee kun je de krekel achter de begroeiing uit trekken. 
Een lijstje om mee te spelen dus!
Volgens mij spelen ze verstoppertje! De ladybug is aan het zoeken en de vlinder heeft de grasshopper natuurlijk allang gezien, haha.
Zie je die ondeugende oogjes van de grasshopper achter het gras?
En daar is hij hoor, de deugniet!
Zo te zien heeft hij wel zin in een lekker blaadje.

Met een beetje fantasie kun je dus erg leuke dingen maken met al dat leuks van Elizabeth craft design en Joset heeft weer een fantastisch nieuwe collectie gemaakt om daar heerlijk mee los te gaan.

Ik hoop dat dit jullie ook op ideetjes brengt.
Nu wordt het stilletjes tijd dat ik weer eens in mijn planner ga werken want ik loop een beetje achter geloof ik. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

7 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh..wow wat heb je dit mooi gemaakt zeg. lijkt me een hoop werk maar ook superleuk om er mee bezig te zijn.
gr Alma.
nu verder in de planner? ben benieuwd wat je gaat maken.
gr Alma

Natalie W zei

This is so cute and very creative!

GerJanne zei

Hoi Marjolijn,
ja wat belachelijk is dat he, dat mensen oude kaarten of kaarten van een ander insturen...maar goed het zij zo... en vaak komen we er achter (ik niet, maar anderen van het DT)
Leuk dat je de moeite nam om even langs te komen.
Je lijstje is heel gaaf! Ik heb een soort gelijke kaderstans in een 5 hoekvorm, hexagon, bedoel ik. ie ligt nog nieuw in de verpakking. Jij inspireert me wel met deze!

Els zei

Een erg leuk tafereeltje heb je met deze spulletjes van EC gemaakt.
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Wat een super creatie weer, hier wordt je toch blij van en ook raak ik geïnspireerd door je schuifkaart ook al heb ik geen shadowbox frame, hihi Je bent in je sas met al die mooie stansen hè?! Veel knutsel plezier weer,
xx Gerie

Marjan zei

Marjolijn, ik vind het werkelijk een TOPkaart! Het heeft diepte, de achtergrond is heel mooi, het tafereel echt zooo leuk!! Knap gemaakt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh supergaaf en wat ontzettend mooi gemaakt. Zo leuk zoals die krekel tevoorschijn komt. Ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda