zaterdag 12 augustus 2023

week 27 Sidekick planner

Mijn week 27 van mijn jaaroverzicht.
Weer een warme week maar gelukkig niet te heet. Ik kon redelijk wat dingen doen, tot aan het weekend.
En daar keek ik nou net zo naar uit.
Helaas was ik zo beroerd dat ik niet mee kon met ons uitje naar Oirschot.
Voor de linkse pagina heb ik uit de nieuwe set Labels van Esther de grootste gepakt en daar een deel van dubbel gevouwen. Er moesten wel nieuwe gaatjes gemaakt worden voor de reïnforcements 
Zo had ik 2 pockets waar ik weer andere, kleinere labels in kon maken.
Meet het weeknummer en een paar decoratieve randjes vond ik de pagina wel klaar.
Op de rechtse pagina heb ik een weekoverzicht geplakt, oeps! ik zie dat ik de datums nog in moet vullen. De stempel bovenaan is uit de bijbehorende stempelset die Esther weer gemaakt heeft met leuke teksten. Ik heb hem uitgeknipt maar je kunt ze ook met de tickets gebruiken natuurlijk. 
Op de labels heb ik foto's en journaling verwerkt en met een stempel de datum er op gedaan. 
Hier zie je beter hoe ik de grote label heb verwerkt tot een dubbele pocket. 

Ik vind het allemaal veel te warm om te fröbelen in mijn hobbykamer.
Het is er niet te doen, het lijkt wel of ik ieder jaar meer last van dat warme weer krijg.
Was er afgelopen zaterdag gewoon ziek van zelfs.
Voorlopig doe ik het dus heel rustig aan en alleen als het echt gaat ben ik in mijn hobbyhok te vinden, anders zit ik buiten met een boek zolang dat te doen is of binnen achter de t.v. met een Netflix serie of film. Zelfs het wandelen was me vrijdag te veel.
Ik kan niet wachten tot het weer herfst wordt, hihi. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

5 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie pagina's heb je gemaakt.
jammer dat je zo beroerd bent met het warme weer.
beterschap!
groetjes, alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zoals je ziet ben ik aan het bijlezen hihi. Ben jij even actief geweest met plaatsen en ook allemaal van die mooie creaties. Kaarten, schilderijtjes, pagina, mini-album, er kwam zoveel moois voorbij. Ga maar lekker relaxen inderdaad en hopelijk wordt het snel wat koeler, het is benauwd vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Dit bericht had ik al een tijdje geleden aangemaakt, moet ik toch op letten. Inmiddels weer opgeknapt hoor. Maar dankje. Xx

Marjolijn van Elsberg zei

Gelukkig inmiddels alweer heel wat koeler. Dankjewel hoor, xx

Els zei

Dit zijn ook weer prachtige pagina's met mooie kleuren en zo is het een heel mooi naslagwerk waar je met plezier nog eens in terug leest.
Groetjes, Els