dinsdag 29 augustus 2023

Tags for Christmas

Tagjes maken voor aan kerstcadeautjes is zo leuk om te doen!
Het zijn hele kleine projectjes die makkelijk even tussendoor kunnen, tenminste, dat denk ik dan altijd.. 
Intussen ben ik hier toch wel ruim een uur mee bezig geweest haha. 
En dan nog op de foto, bewerken, een filmpje want tja, het is een Wobble dus al met al, erg leuk om te doen maar even tussendoor is niet helemaal juist gezegd.
Maar wat is hij leuk he!!!
Gemaakt met de nieuwe Tags van Esther, de kleinste uit de set en voor het boompje heb ik de top van de boom uit de Mason Jar geknipt.
Het sneeuwmannetje is uit een van de stempelsets van Annette Green, ook de tekst "happy holidays" komt daar uit. 

Of ik dit voor elk cadeautje ga doen? 
Nou dat denk ik niet, maar als ik zin heb komen er nog meer. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

5 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een leuke tag heb je in elkaar gefreubeld…super! Het is een leuk geheel zo met wat je gekozen hebt!
Ik denk dat de volgende een stuk sneller gaat want je hoeft het niet meer te bedenken. Alles gelijk stansen en klaarleggen dan ben je zo klaar en zeg je “ziezo!”
Groetjes Ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

oh hahaha wat een leukerd, leuk dat ie kan wiebelen.
zou leuk zijn voor onze kleinkinderen... wat maakt dat het sneeuwpopje wiebelt?

gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk met die wobble achter de sneeuwpop.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marjolijn,
wat een enige tag met die wobble. EN ja, een uur is zo voorbij als je lekker bezig bent! EN een foto en een filmpje....ja, dan kan ik me wel voorstellen dat je niet bij elk pakje en tag maakt. Maar je hebt nog even de tijd...;-)

Els zei

Een erg leuke tag met de wiebelende sneeuwpop.
Groetjes, Els