woensdag 30 augustus 2023

Lights Fall&Halloween

Ik vermoed dat jullie het inmiddels wel weten. ik ben gek op slingertjes. Leuk om te maken, om op te hangen en om cadeau te geven. En soms heb je dan ineens inspiratie om zelfs die leuke slingertjes nog leuker te maken, zoals deze.
Ik maakte er lichtjes in. Inmiddels heb ik heel veel van die lampjes slingers die je bij het tuincentrum koopt rond de kerst en ik dacht. hoe leuk is het om voor Halloween een slingertje te maken met pompoentjes en lampjes er in. maar toen bedacht ik, dat is ook leuk voor de herfst, dus geen Halloween toevoegingen bij deze, die zal er vast nog wel een komen, en kerst en wie weet wat maar voor nu 
Clear and Simple
Alleen pompoentjes en lichtjes
Zo hangt hij aan mijn deur in de hobbykamer.
En 's avonds branden de lichtjes.
Eerst heb ik 20 pompoentjes gestanst, van elke 10. 
Die zijn allemaal gekleurd met distress inkt. 
5 aan de voorkant en 5 aan de achterkant.
Zo al mooi toch?
Met 2 stukjes foamtape heb ik het lampje er tussen geplakt.
Daarna nog wat lijm eromheen en de andere pompoen in spiegelbeeld er op geplakt.
De randjes kregen nog een extra laagje tea dye distress inkt voor de afwerking.
En dan is het slingertje klaar.
Het lijkt een heel karwei maar ik bedacht dit 's morgens om 7 uur en om 11 uur was mijn slingertje klaar. Met de dagelijkse beslommeringen tussendoor dus met een uurtje of 4 heb je ook zo'n leuk slingertje met lampjes en je  kunt er natuurlijk eindeloos mee variëren.

Gebruikte artikelen

Festive harvest Die set from Annette

Distressink diverse kleuren
carved pumpkin crackling campfire
fossilized amber
mowed lawn
tea dye

lampjes uit het tuincentrum. 

Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren om iets leuks te maken voor de herfst of voor Halloween .

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw, dat ziet er gaaf uit!

Ellen zei

Wat is dit weer leuk gedaan Marjolijn…zo gezellig met de lichtjes. Ik verwerk ze wel eens in kerststukjes maar dit is ook superleuk!
Ik verzin op dit moment iets voor mn kleindochter Anna om met haar te maken…ze is ook graag aan het freubelen, zo leuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Els zei

Superrrrr!!!
Wat heb je dit weer leuk bedacht en gemaakt Marjolijn.
Groetjes, Els

Ann zei

Thank you for this awesome idea. Your light sets are perfect!

Jolanda goes zei

wat is dit weer supermooi Marjolijn, zo leuk goe jij steeds weer nieuwe dingetjes bedenkt met de lampjes. Laat de herfst maar komen

Marjan zei

Gaaf!!!! Mooi gemaakt, en erg leuk om op te hangen!

Ruurdtje Spijkerman zei

Ik ben voor het eerst op je blog. Wat een leuke slinger heb je gemaakt. Ik zal het blog eens verder bekijken.

Ruurdtje Spijkerman zei

Ik ben voor het eerst op je blog. Wat een leuke slinger heb je gemaakt. Ik zal het blog eens verder bekijken.