donderdag 24 augustus 2023

For a rainy day!

Deze leuke tag heb ik gemaakt met de nieuwe Tags van Esther, het blad is uit de collectie van Annette en de lady bug, (wat is ze toch schattig!!!) van Joset natuurlijk. 
Het papier is alweer uit de oude box, ooit een prachtige herfst set gewonnen met van alles erbij aan embellishments en nog nooit iets van gebruikt. 
Het parapluutje is uit een set voor de planner van Esther ook. 
Ik zag dat leuke hoedje bij Anita en dat vond ik zo grappig dat ik er ook een op haar bol heb gezet. 
Het is ook net zo'n regenhoedje, samen met de plu blijven haar vleugeltjes lekker droog.
Op de labeltjes, uit de "the best of" set heb ik gestempeld met sentiments uit Annette's collectie.
Een lintje en een touwtje maken het af. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je dit weerleuk gemaakt Marjolijn. Laat de herfst maar komen hihi. Schattig dat hoedje op dat leuke snoetje en mooi dessin-papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Jolanda Goes zei

Wat súperschattig Marjolijn en dat regenhoedje is geweldig er bij. Je zou haast wensen dat het gaat regenen!

GerJanne zei

Ontzettend leuk! De lady bug is schattig! Mooi zijn ze hè, de herfstkleuren. Ik houd ervan!

Els zei

Super!!! deze label is weer zo leuk met dit schattige lieveheersbeestje onder de paraplu.
Mooi designpapier ook.
Groetjes, Els

Hobby Hoogland zei

Wat een pracht van een label , en wat een leuk lieveheersbeestje .
Mooie kleuren .
fijn weekend .
groetjes Marjan.

Marjan zei

Wat istie leuk!! Echt een heerlijk vrolijke herfststag! Herfstig is het wel af en toe, hè? Nog maar een maandje, dan is het alweer bijna oktober.