vrijdag 11 augustus 2023

Week 26 sidekickplanner 2023

Yeahhhhhh ! Esthers nieuwe collectie is er!!
Ik loop vreselijk achter met het laten zien van mijn weekplanner maar een van de redenen is dat ik gewerkt heb met de nieuwe collectie van Esther. 
Tja, dat mocht ik nog niet laten zien. 
Een heerlijke collectie deze keer weer.
Wat basispagina's Tab 4 t/m 6 met allerlei leuks en bruikbaars erbij.
Omdat ik mijn jaaroverzicht dit jaar in de sidekick maak kan ik hier de pagina's nog niet laten zien maar wel wat extra's
Deze slider is zo ontzettend leuk, je kunt er 6 fotootjes in kwijt. 
Het cameraatje is dubbel en heb ik bovenaan de slider geplakt.
In de pocketpage heb ik de nieuwe tags uit de collectie gebruikt, Er zitten erg leuke tabjes bij waar in dit geval wat bredere lintjes doorheen kunnen. Dat vind ik echt erg leuk.
Op de achterkant heb ik stempels verwerkt om wat journaling te schrijven.
Daar was ik hier nog niet aan toe gekomen. 
Dat moet ik echt op mijn gemakje doen anders kan ik later mijn handschrift niet meer lezen, hihi.
Bij de slider pagina zit ook een heel leuk alfabet, dat gebruikte ik voor het woord heuden aan de zijkant. 
Dit was dus mijn week 26, een drukke week met veel afspraken en leuke dingen om te doen. 
Een paar keer heerlijk geluncht met vriendinnen, altijd gezellig natuurlijk.

Gebruikte artikelen E.C.D.
2055 tab 4 & Tags
2056 Tab 5 & photoslider
CS?

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

4 opmerkingen:

Jolanda Goes zei

Echt gaaf deze pagina's! Leuk om te zien dat de filmslider ook in de sidekick past. Altijd fijn als dingen multifunctioneel zijn. Wat een mooi papier, is dat ook van ECD?

Els zei

Wat kan je toch prachtige pagina's maken met dit materiaal en de filmstrip is natuurlijk wel heel erg leuk met de fotootjes.
Groetjes, Els

Marjolijn van Elsberg zei

De slider is echt leuk! Het papier is van de oude Art collectie, erg mooi!!!

Marjolijn van Elsberg zei

De filmstrip is echt zo leuk ja. Dankjewel hoor. Xx