zaterdag 26 augustus 2023

Fall

Fall, herfst, het komt er weer aan, al zou je haast denken dat we allang in de herfst terecht gekomen zijn. 
Mijn favoriete seizoen van het jaar!
Herfst, ik kan er zo van genieten, de kleuren, de zachte warme zon, de geuren, de alweer donkere avonden. Heerlijk! 
En alle leuke feesten vinden plaats in de herfst, Halloween, Sinterklaas en de advent, en dan nog maar een paar dagen en dan is het kerst! 
Annette Green maakte weer een fantastisch mooie collectie die zeer bruikbaar is in de herfst, kijk eens naar die pompoenen, hoe mooi ze zijn! De paddenstoelen, och, ik kan daar zo van genieten! 
Voor deze pagina in mijn planner heb ik echt alles door elkaar gebruikt, de supergave pagina en tags van Esther, de lieve ladybug van Joset en de herfstcollectie van Annette en wat is het leuk om daar mee te spelen.
Door het 3d effect komen de paddenstoeltjes bijna tot leven.
De achtergrond van de tag bewerkte ik met stencils en distress inkt.
Ach, een beetje Halloween moet toch alvast kunnen, De ladybug kreeg een oranje jasje aan en aan zijn spriet bengelt een piepklein vleermuisje, zijn huisdiertje zullen we maar zeggen. Dat is overigens niet van E.C.D. Het komt uit een "straatje" met hele kleine figuurtjes van "Marianne Design". 

Met de paar tips die Anita gaf in haar kleurlesje een tijdje terug is het me aardig gelukt om de items een mooi kleurtje te geven. Behalve de pagina zelf en de chevron pocket page is alles gemaakt van Soft finish cardstock en gekleurd met distress ink.

Ik ga weer verder spelen,
bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

7 opmerkingen:

Di Di W zei

Mooi! Bedankt voor het delen.

Scraptastisch zei

Ja het lijkt er zeker op dat het al herfst is vooral als de regen met bakken naar beneden komt maar gelukkig piept ook het zonnetje er nog door. Wat een mooie paddenstoelen stansjes ook weer en ze zijn heel mooi op het soft papier met inkt! Leuk de labels in de chevron en ik moest lachen toen ineens de ladybug door de chevron naar buiten keek! Jij vermaak je zeker wel met al dat moois Marjolein en dan kom ik weer gezellig kijken. Fijn weekend verder,
xx Gerie

Els zei

Bij ons lijkt het zeker op de herfst, want we hebben bezoek gehad van de motvlinder in de buxus. In mum van tijd alles bruin en kaal.
Je hebt weer een super mooi pagina gemaakt in deze warme herfsttinten en leuk deze labels in de chevron mapje.
Fijne zondag en groetjes, Els

GerJanne zei

Oh wat leuk! Ik houd van de herfst met de mooie kleuren. Die komen allemaal terug op deze creatie. EN die pompoenen zijn inderdaad heel mooi!
De lady bug is schattig en dat kleuren is je heel goed afgegaan.

Marjan zei

Zo leuk dat mixen en matchen en wat heb je dat prachtig gedaan, echt een erg mooie pagina vol kleur en diepte. Heel gaaf die pompoenen waarachter de tags gestoken zijn met de leuke paddenstoeltjes en het kevertje!
.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schitterend gemaakt in die mooie warme kleuren Marjolijn. Wat een schatje is dat lieveheersbeestje toch en wat een lief huisdiertje heeft hij bij hihi. Hoe kom je erop. Op deze manier krijg ik ook zin in de herfst maar a.u.b niet teveel regen overdag :)
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke creatie Marjolijn.
De ladybug is ontzettend gaaf!