woensdag 23 augustus 2023

week 33 sidekickplanner 2023

Het was weer een rustige week, ik was nog steeds bezig met het opruimen van My Happy Place, daar ben ik dan ook veel mee bezig geweest. Ondertussen ook wel gefröbeld hoor want juist dan krijg ik de meeste inspiratie. 
Wat er dan door mijn handen gaat, ohhhh ongelooflijk. 
Zaterdag kreeg ik nog een heel groot D.T. pakket van Esther dus dat kon ik ook meteen een plekje geven. Nu eens meteen i.p.v. er steeds tegen aanhikken dat ik dat nog moet doen want ik speel er liever mee. 
Nu zit het netjes in mapjes en ik kan alles weer vinden. Heel fijn is dat!
Een bijkomstig voordeel, ik weet weer wat ik allemaal heb want ik kwam een aantal erg leuke verrassingen tegen die ik compleet vergeten was. 
Vrijdag avond wilde we uit eten maar zoals altijd hadden we niks gereserveerd. Dat had ik wel geprobeerd deze keer maar het lukte niet, er werd geen telefoon opgenomen, ik kon wel on line reserveren, dus dat maar gedaan. Helaas bij aankomst bleek het restaurant gesloten, geen briefje, we zijn op vakantie, niks op hun website, helaas, op zoek naar een ander plekje dus. Nadat we ongeveer een uur rondgewandeld hadden van het ene naar het andere volle restaurant, of net niet wat we zochten, kwamen we toch weer uit bij "Anvers".
Daar is het altijd goed, constante kwaliteit, ze hebben of creëren er altijd wel een plekje voor ons en er werkt gezellig gemotiveerd personeel. 
Theo had deze keer een risotto en ik een Ierse steak met pepersaus, daar ben ik gek op.
Ik heb de servettenhouder meegenomen, nee, geen echte gewoon van papier, haha, die wilde ik in mijn planner verwerken. Dat is gelukt en daarin heb ik een tag gemaakt met een foto van Theo er op. Achterop wat journaling.
Op de bovenste foto in de pocket page mijn overvolle bak met Die-sets alleen voor de Planner Essentials!!!
Zonder alfabetten of specials. Er kan echt niets meer bij.
Op de onderste foto een multomap waar ik alle uit gestanste sets in bewaar zodat ik makkelijker kan zien wat er in zit.
Ons heerlijke toetje zie je op de foto hierboven, overheerlijk Progres gebak. 
Ik zag het voorbij komen bij iemand anders en het water liep me toen al in de mond. Daar gaan we zeker nog een keer voor terug 😋 Na een heerlijke avond en met een overvolle buik gingen we rond half elf weer richting huis wandelen, in ieder geval iets van die calorieën er af gelopen.
Zaterdag zou Theo het muizen probleem aanpakken, alweer ja. Deze keer rigoureus. geen halve maatregelen meer. Alle lades gingen uit de kasten en de plinten werden losgemaakt. Deze keer hadden ze door de la met de voorraad gelopen, zo vies, overal poepjes. dus alles opgeruimd en de keuken maar weer grondig gereinigd en wat open was de container in. 
De muis zelf zien we nooit, het is een hele slimme want hij trapt ook niet in de vallen die inmiddels op 4 plekken in de keuken staan. 
Nou, nu maar hopen dat het gedaan is met die vieze beesten, buiten vind ik ze best schattig en in een poppen of muizenhuis ook of als afbeelding op een kaartje maar in huis, geen muis!!!
Helaas was het nog van korte duur want zondag ochtend ja hoor, weer poepjes in de keuken. 
😕😭😭😭
Dus weer het hele huis op zijn kop, weer alles gestofzuigd, poepjes geruimd en deze keer alles met chloor aangepakt want daar schijnen ze niet van te houden. 
Tot vandaag,..........fingers crossed, geen poepjes meer gezien, maar ook geen muis dus ergens.....
  Maar goed, de aanhouder wint en ik zal de aanhouder zijn!

Het was een lang verhaal maar ja, ik moest toch even stoom afblazen.
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuk verhaal heb je geschreven, nou ja dat van de muis is natuurlijk niet zo leuk.
volle bak met dies heb je, ik heb onderhand e dozen vol 1 voor de grote planner en 1 voor de sidekick, hoewel ik de bijbehorende stempels er ook in heb zitten.

gr Alma en hopelijk blijft de muis weg.

Je@net zei

Wauw....echt een super gaaf project!

Els zei

Wat een super leuke pagina's heb je gemaakt en heerlijk zo'n gezellige avond afsluiten met een lekker toetje en dan naar huis wandelen. weg met de beestjes die 's nachts je kleding kleiner maakt. hahaha
Wat fijn dat je nu weer weet wat je hebt en kan je er mooie creatie mee maken.
Ik hoop dat de muisjes nu wel weg blijven.
succes met alles en groetjes, Els

Jolanda Goes zei

oooe gatsie maar je hebt wel weer een geweldig verhaal. Kan je Theo hiermee niet overhalen om toch weer zo'n heerlijk poezenbeest in huis te halen?
Mooie pagina's heb je gemaakt, ook de "simpele" zwarte is prachtig zo!!