woensdag 20 december 2023

Wrapping presents with E.C.D. ( Happy Holidays)

Cadeautjes inpakken, het is zo leuk om te doen. 
Ik ben dit jaar ontzettend laat maar het gaat me nog wel lukken. We vieren het pas 2e kerstdag met de kinderenn en omdat ik besloten heb om mijn DDBD pas in januari af te maken heb ik nog tijd genoeg.
Maar nu weet ik het zeker!!!!!
ik ga alleen nog maar fröbelen voor Kerst, de ideetjes spatten momenteel door mijn hoofd, ik schrijf het allemaal maar op want anders vergeet ik het een weer met het ander.
Dit vind ik zo leuk om te doen, gewoon lekker fröbelen. Inpakken, tagjes maken voor aan de cadeautjes, doosjes maken. Ach heerlijk. 
Ik ben helemaal in mijn element!
Ik zag bij Casa hele leuke kerst koektrommeltjes staan, te leuk om te laten liggen.
Maar hoe pak je zo'n trommeltje nou leuk in. 
Nou, ik kreeg er zelf ook een van mijn vriendin, in de advent kalender die zij voor mij heeft gemaakt en dat inspireerde me tot dit idee.
Een cirkel gestanst, de randjes gestempeld met sterretjes Een takje en wat uit gestanste woordjes.
Een glitterlintje en een touwtje er om heen en klaar is cadeautje 1
dit is zo toch al een leuk trommeltje, zonde om uit te pakken!!!😂
Nu de rest nog.
Van alles maak ik er twee.
Als het lukt laat ik ze ook allemaal nog zien maar een berichtje kost ook best veel tijd dus ik beloof niks. 

Oh ja en hoe zit het dan met die andere leuke dingen, zoals, Valentijn, Pasen, Halloween????
Mmmmm, laat ik daar nog maar even over nadenken dan. Hihi.

Stitched circels 1116
Winter wishes 1576

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

8 opmerkingen:

Kitty zei

Ja verschrikkelijk he al die ideeën die door je hoofd spoken, hahaha! Ik had dat met de kerstkaarten. Vorig jaar helemaal de mojo kwijt en dit jaar liep ik over. Het pakje is inderdaad te mooi om uit te pakken, ik zou het tenminste zonde vinden, echt te mooi!

KarinsArtScrap zei

heel erg vrolijk en leuk Marjolijn......gr karin

Crea Astrid zei

Leuk en mooi gedaan zo.
Succes met de kerstcreaties, maar dat zal vast wel goed komen, als ik het zo lees.

Groetjes, Astrid.

Marjolein zei

Hihi, wat leuk dat je er zo'n lol van hebt. Het gaat je ook goed af: het pakje ziet er supermooi uit! Voor jou ook hele goede feestdagen gewenst en dat het nieuwe jaar maar veel vrolijkheid, gezondheid en creativiteit mag brengen.
Groetjes! Marjolein

GerJanne zei

Heerlijk toch!? En je hebt nog een paar dagen de tijd om lekker aan de gang te gang! Deze ziet er prachtig uit!

Ellen zei

Leuke manier van inpakken Marjolijn…super kerstig ziet het eruit, top!
Succes met alles wat je nog moet doen, rustigaan maar!
Groetjes Ellen

Els zei

Wat een heerlijk gevoel om al die ideetjes die door je hoofd gaan nu ook uit te werken. Helaas heb ik daar te weinig tijd voor, want moet nog een paar cadeautjes halen en nog wat boodschapjes.
Dit cadeautje ziet er prachtig uit en de ontvanger zal er heel blij mee zijn.
en wat Valentijn en Pasen betreft daar hebben we gelukkig nog even tijd voor.
Groetjes, Els

Elly zei

Hoe mooi ook, als ik dit zo zie krijg ik ook spontaan zin om iets te gaan doen, maar vandaag een drukke werkdag zodat ik dan lekker 2 weken vrij ben.
Wel 2 zieken in huis, maar hopend slaan ze mij over, en kunnen we aan de freubel en goed de kerst ingaan.
Benieuwd naar al je creaties Xx
Groetjes Elly