woensdag 13 december 2023

DDBD 23 DAY 07 (prompt Oh christmastree)

Onze kerstboom dit jaar, hij staat er weer.
Ik ben er lang mee bezig geweest, niet omdat het zo veel meer werk was dan andere jaren maar omdat mijn hoofd niet naar kerst staat dit jaar door omstandigheden in het gezin. 
Verdrietige omstandigheden waar ik liever niet over uitweid en het komt wel weer goed want het komt altijd goed maar het heeft wel zijn weerslag op de feestelijkheden dit jaar. 
Ach ja, we maken er toch iets moois van samen.
In de foto maakte ik een gleuf waar weer een tag of in dit geval een kerstboom in kan. 
Verder had deze pagina niet veel nodig, de foto spreekt voor zich. 
Ik gebruikte hiervoor weer diverse sets, ook veel oudere uit de E.C.D. collectie.
Als je wilt weten welke voel je dan vrij om het te vragen.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

15 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie pagina met een prachtige boom.
En heel veel sterkte en liefs toegewenst!

Ellen zei

Hoi Marjolijn, wat een prachtige pagina heb je weer gecreëerd…erg mooi gedaan! Jij bent hier goed in hoor…top!
Stukje privé mag er zijn hoor maar wens jullie sterkte’
Lieve groet Ellen

!neke zei

Super mooi !!!
Mijn kerstgedachte is ook ver te zoeken.....
Dat alles weer goed komt is hier nog maar de vraag....
Maar we gaan door in positieve zin.
Als je mij je adres mailt....stuur ik een kaartje , altijd leuk toch.
groeten Ineke

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Jeanet😘

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi hoi, wat laat je weer mooie pagina's zien. veel sterkte voor je gezin!
liefs Alma

Marjan zei

Ook deze pagina is weer prachtig!

KarinsArtScrap zei

een hele leuke pagina Marjolijn......gr karin

Hobby Hoogland zei

Een hele mooie pagina gemaakt .
Heel veel sterkte en hoop dat alles goed komt.
groetjes Marjan.

Marjolijn van Elsberg zei

Ik heb je een mailtje gestuurd Ineke, hoop dat het niet in je spambox komt.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel

GerJanne zei

Hoi Marjolijn,
he, wat naar dat kerst een ander gevoel zal geven dit jaar. Heel veel sterkte en mooi dat je zo'n vertrouwen hebt in dat het goed komt.
Je creatie is tof! Die boom ziet er mooi en sfeervol uit.

Elly zei

Deze pagina is heel mooi en je boom is erg gezellig. Hopend komt alles snel weer goed bij jullie.
Wens jullie sterkte XX maar denk vooral aan jezelf.
Groetjes Elly

Els zei

Mooie pagina met de prachtige kerstboom.
Groetjes, Els

Epie zei

Gave pagina weer Marjolijn, fijne dag
Groetjes Epie