donderdag 7 december 2023

DDBD 23 DAY 04

Dag 4 alweer, wat gaat het hard, eigenlijk is het al de 7e vandaag maar ik loop nog steeds een beetje achter. Er gebeurt ook niet veel momenteel dus ik heb niet veel te melden. 
Het thema van de prompt is #fireplace dus die wilde ik wel verwerken op deze pagina. 
Ik heb daarvoor een tekening die ik vorig jaar heb gemaakt gescand en verkleind. Uit gestanst en op het bovenste plaatje in de pocket verwerkt. 
In de onderste pocket heb ik wat ruimte gelaten voor journaling en het dagnummer verwerkt. Het sneeuwmannetje is uit een stempel set van Annette haar collectie. 
Over de rand van de gaatjes heb ik een strook verwerkt uit de Yes&Joy page.

Gebruikte artikelen van ECD

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

8 opmerkingen:

Els zei

En dag 4 is ook weer heel mooi Heel leuk dat plaatje die je verkleind hebt. Geeft een gezellige warme uitstraling.
Groetjes, Els

anita01 zei

Genieten bij je met een bakkie koffie, heerlijk toch al jou mooi 's . Fijne dagen voordat de kerst er is... Warme Groetjes, Anita

Trudy zei

Wat een gezellige warme pagina heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

GerJanne zei

Heel leuk ook deze pagina. Leuke items weer. Ik vind het zo leuk te zien en iets voor jezelf maken is natuurlijk dan helemaal geweldig.

Marjan zei

ERRUG mooi ook deze pagina, Marjolijn, dat haardvuurtje is ook prachtig zo klein!

karin zei

Dat ziet er prachtig uit, leuk om zoiets te maken.
Fijn weekend,
Karin

Elly zei

Ik vind hem zo mooi!! Met het opruimen van mijn hobbykamer kwam ik mijn kerstplanner ook tegen deze was van 2019..vond dat ook zo leuk om te doen, maar is wel bijhouden idd.
Misschien dat ik in 2024 er weer eens eentje ga maken.
Groetjes Elly

Marjolijn van Elsberg zei

Het is ook veel werk Elly, heb jij de Planner van E.C.D.? Wij maken vaak de indeling en pagina's al vooraf met ruimte voor journaling en foto's. Tussendooe kun je dan altijd nog pockerscgebruiken voor eventueel extra foto's o.i.d. dat scheelt veel werk. Ik heb dat dit jaar niet gedaan en loop nu al flink achter.