zaterdag 30 december 2023

Just for You

De kerst is weer voorbij, het was gezellig en we hebben elkaar goed verwend, ook al gaat het daar niet om natuurlijk maar een cadeautje onder de boom maakt het toch nog leuker.
We hadden mooie gesprekken, over dankbaarheid en waar we trots op zijn. Wat onze doelen zijn in het komende jaar, of ze nu wel of niet gaan lukken, als de intentie er maar is. 
Voor mij gaat er het een en ander veranderen maar ik kan nog niet zeggen wat. 
Ik hoop in een volgende post😊
Mijn laatste project van dit jaar, dat denk ik tenminste, hihi, is een verjaardagskaartje voor Sarah.
Ze wordt 21 in januari.
Het zal even wennen zijn, voor haar en voor ons. 
Sinds half september woont ze namelijk niet meer thuis maar heeft ze een kamer gehuurd. 
Het studentenleven lokte haar en dat is natuurlijk ook enorm leuk.
Geen verjaardags-ontbijtje en slingers meer dus. Dat deden we nog ieder jaar.
Tja, aan alles komt een einde, ik mis het wel hoor.
Maar niet getreurd ik heb voor haar dit kaartje gemaakt. 
Afgelopen week ben ik door al mijn E.C.D. spulletjes gestruind en heb ik alles een beetje gesorteerd.
Ik kwam zo ontzettend veel leuke dingen tegen, Oud&Nieuw, heel toepasselijk dus en ik wil het ook allemaal gaan gebruiken in het nieuwe jaar.
Voor deze kaart gebruikte ik ook een set lantaarntjes en luchtballonnen, niet eens meer verkrijgbaar denk ik maar nog steeds oh zo leuk!
Met de nieuwe ATC set uit de ART journal collectie heb ik dit mapje gemaakt.
Links is ruimte voor 2 ATC cards, ik deed er een envelopje en een kaartje in.
De stempeltjes komen ook uit de ATC set.
De "Happy birthday!" stempel is uit de Florals collectie.
De envelop, uit de ART journal collectie, die kreeg ook nog een wax seal stempel.
Er kan dus best veel in dat mapje, want zien jullie dat slingertje? 
Dat zit dus in dat envelopje en nu kan ze toch nog zelf de slingers ophangen.
Het is gemaakt met allemaal lantaarntjes en 2 luchtballonnen, op de lantaarntjes heb ik een felicitatie gemaakt. 
Om het lintje te plaatsen heb ik een gleufje in de vouwlijn gemaakt aan de binnenkant van het mapje zodat ik het lintje "blind" kon verwerken.
Het zit vastgelijmd met een stukje tape en heel sterke lijm, dat komt zomaar niet los.

Voor dit kaartje gebruikte ik de volgende artikelen van E.C.D.

Party lanterns 1533
Hot airballoons 1150
De laatste 2 zijn echt al oudjes en waarschijnlijk niet meer verkrijgbaar maar je weet maar nooit welke winkel ze nog heeft.
Ze zijn echt te leuk!

Nou dat was het voor dit jaar!
(denkikwantmetmijweetjehetnooit)
Allemaal een heel fijne jaarwisseling en alle, alle goeds en veel creativiteit voor 2024.
Bedankt voor al jullie lieve leuke en belangstellende reacties van afgelopen jaar en ik hoop dat we elkaar via Blogs, FB, andere social-media of wie weet wel in het echt mogen ontmoeten.

Heel veel liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit ziet er weer super gezellig uit…echt heel leuk gedaan voor je dochter. Je bent lekker bezig hoor. Ik gebruik soms ook hele oude materialen en is superleuk, het is toch altijd weer anders na een langere tijd.
Jij ook een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2024.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Scraptastisch zei

Ik heb genoten van al je blogposten, met prachtige planner pagina's, je mooie ingepakte kado's met handmade versieringen en deze kaart voor je dochter is gemaakt met veel liefde! Het slingertje om ze dit keer zelf op te hangen is zo cute! Ik zie ook een wax zegel en mooi dat die in de ATC inkeping in het envelopje zit! Hele feestelijke kaart met de ballonnen en lantaarntjes! Zal zeker wennen zijn, dat ze uit huis is eens wordt het gezin weer groter hoor. Hele fijne jaarwisseling Marjolijn en een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar! en ben al benieuwd wat je verrassing zal zijn?
xx Gerie

Elly zei

Superleuk je creatie voor je dochter, onze dochter krijgt 22 januari de sleutel dus daarna blijven we ook met zn tweetjes over, wel zin in, maar zal ook wel wennen zijn.
Idd dit mapje lijkt op wat ik laatst ook gebruikt had, maar die was van Studio Light. Ben benieuwd wat voor nieuws je te melden heb...even geduld dan nog.
Hele fijne jaarwisseling en vele goeds en creativiteit in 2024.
groetjes Elly

Kaartenkraam zei

Wat een leuke verjaardagskaart voor je dochter, mooie kleurtjes en leuke verrassingen binnenin. De slinger ziet er ook erg leuk uit.
Tja vreemd om de verjaardag gescheiden van elkaar te vieren maar het went ook wel hoor.
Ik wens je een fijne jaarwisseling toe en een goed en creatief 2024!

groetjes van Ank

Angélique zei

Heel waardevol, zo'n fijne Kerst, mooie herinneringen maken (die je vast allemaal hebt vastgelegd voor in je decemberboekje).
Voor je dochter maakte je een heel mooi mapje, zo netjes gedaan. De slinger is helemaal top, heel leuk bedacht en mooi gemaakt.
Ik wens jou ook een heel goed uiteinde en een goed begin van een mooi jaar.

GerJanne zei

Oh wat klinkt dat ontzettend bekend! De eerste verjaardagen van net uitwonende kinderen zijn zo raar! Ze zorgen voor hun eigen taart! En als je 's morgens wakker wordt is er niet meteen een feestvarken om te knuffelen. Ik voel met je mee.... maar het went...
Je kaart voor Sarah is heel mooi. Het is eigenlijk een cadeautje op zich! Prachtige details!
Leuk dat je weer dingen vond waarmee je aan de slag wilt gaan.
Jij ook bedankt voor je leuke reacties bij mij en natuurlijk voor je leuke creaties die inspireren!
Enne.... wie wet tot morgen dus, whahahaha.....

Crea Astrid zei

Wat een prachtig project heb je er weer van gemaakt. Schattig ook het slingerlijntje. Aardig wat werk is dit geweest voor je. Sarah zal daar vast erg blij mee zijn.

Ik wens je ook een fijne jaarwisseling toe en dat het een gezond, gelukkig en creatief 2024 mag worden.

Liefs, Astrid.

Kitty zei

Hoe bedoel je daar gaat het niet om? Laten mijn kleinkinderen het niet horen hoor, hahaha ;P
Wat een leuk kaartje Marjolijn! Een hele verandering inderdaad als je kuikens het nest verlaten. Maar ze heeft zo toch nog een hele leuke verjaardagsslinger!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat heb je dit weer supermooi in elkaar gefreubeld!!!
en ja als de kinderen het huis uit zijn, ik ken dat gevoel, ze gingen gelukkig niet alle 4 tegelijk.
we vinden het heerlijk als ze thuis komen met zijn allen, met kerst 14 man aan tafel. zo gezellig.
hartelijke groet Alma