vrijdag 1 december 2023

Oli, warm wishes

Yeahhhh, weer een kerstkaartje klaar! 2 zelfs!!!
Met Oli, wat een leukerd, en het truitje van Joset maakte ik deze kaartjes. 
Heerlijk spelen met de beer. 
Het truitje heb ik met een embossingmal van Tim Holtz bewerkt, ik had hem al een tijdje in huis en nog niet eens open gemaakt. 
Nu zag ik overal kaartjes met embossingmallen voorbij komen dus ik dacht, yes! Die ga ik er bij pakken. 
Ik vind het een heel leuk resultaat geven. Een echte wintertrui, met een beer er op.
Een beetje fout dus maar wel leuk!
Toen dit kaartje eenmaal af was vond ik het een beetje kaal, ik miste de randjes. 
Dus ik dacht, laat ik er nog een maken en daar heb ik alles geïnkt, zoals ik dat altijd doe, met praktisch alles. 
Maar heel eerlijk, uiteindelijk vind ik nu toch de clean versie mooier, of niet,........mmmmm. 

Gebruikte artikelen E.C.D. 
Winter wishes

Nou even doorzetten en dan lukt het nog wel die 20 kaarten. 
Oh en de kerstspullen staan ook al beneden dus ik kan op mijn gemak aan de slag.

Bedankt weer voor je bezoekje,
Liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, dit is een leukerd, ik vind m geweldig!!
gr Alma

Epie zei

Wwaauw wat n leukerd past helemaal bij deze tijd ❄️
Alvast een fijn weekend v Epie

Crea Astrid zei

Wat een super leuke kaarten/truien heb je gemaakt. Schattig met de beren erop.
Mijn kerstspullen haal ik volgende week naar beneden, als Sinterklaas voorbij is. Hihi.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Angélique zei

Twee heel leuke kaarten, gezellige warme truien. Die berenkop is heel leuk.
Ik zou niet weten welke ik mooier vind, met of zonder beïnkte randjes.

Els zei

Leuke kaarten en ja welke het mooiste is? ik zou het niet weten. met inkt vind ik warmer overkomen en de clean .... ik weet het niet. Ze zijn beiden heel mooi!
Groetjes, Els

GerJanne zei

Oh wat een leuke kaarten zijn het. Ik houd van truien op een kaart. Sowieso iets met kleding vind ik leuk.En deze embossingfolder is er super geschikt voor. Ik heb er een met ene grove kabel, die is dan bijna niet meer te zien op een kleine trui...

Kitty zei

Allebei geweldig leuk hoor Marjolijn! Wat een perfecte embossingmal is dit voor zo'n wintertrui!

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!
groeten Ineke

Marjan zei

Onwijs leuk die foute kersttruien, gaaf gedaan en goed bedacht!