maandag 25 december 2023

Wintervillage

Allereerst!

Vrolijk kerstfeest allemaal!! 

Deze kaart had ik nog niet laten zien.
Ik maakte hem met de Birthday flip card set 
Die blijft toch erg leuk om te maken. 
Van Jolanda kreeg ik een kerstkaart die ze hiermee gemaakt had en dat triggerde mij om die ook weer eens tevoorschijn te toveren want hij is zo leuk en zo bruikbaar. 
ik heb er meteen 2 gemaakt, de andere is heel anders maar zit al in een dicht geplakte envelop.
Hopelijk kan ik hem nog fotograferen want ik geef hem persoonlijk af met kerst.
Dan laat ik hem ook nog zien. 
Opengeklapt komt deze tekst tevoorschijn. 
En de slee van Santa komt ook voorbij gevlogen, leuk toch?
Nu wil ik nog 1 kaart maken dit jaar, dat moet me toch lukken.
Tussendoor misschien mijn DDBD nog afmaken, anders doe ik dat ik Januari.


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

5 opmerkingen:

Elly zei

Het is een mooi kaart, ik ben even een blogrondje aan het maken, het is zulk triest weer, we wilden graag een wandeling gaan doen, maar dat zit er even echt niet in.
Zometeen gezellig een kerstfilm kijken, en vanavond eten we met zn tweetjes.
Groetjes Elly

!neke zei

Super leuk Marjolijn !!!
Fijne Kerst !!

femke zei

Heey Marjolijn,
dat is een gave kerstkaart geworden zeg!!!
Groetjes Femke

KarinsArtScrap zei

wow wat een prachtige kaart en gaaf model Marjolijn.....gr karin

Epie zei

Prachtige flipkaart heb je gemaakt joh , leuk ideetje en inspiratie
Fijne avondgroetjes Epie