maandag 18 december 2023

DDBD 23 DAY 12-13-14-15

Yep, dat zijn er best veel in één bericht maar ik heb de pagina's gemaakt in de 
"Wallet with keys" pagina en dan heb je meteen 4 pagina's om op of in te werken.
Op de 1e pagina heb ik een shaker verwerkt, op de acetaat heb ik gestempeld, dat is niet helemaal goed gelukt maar ik vond het ook wel wat hebben dus zo gelaten. 
Het idee van de acetaat deed ik op bij Gerie, dus meteen aan de slag.
In de shaker en er op zijn sneeuwvlokken verwerkt dus meteen weer aan een van de "Prompts" voldaan.
Op dag 13 heb ik wat foto's van Guus verwerkt, dat is onze Huiself voor degenen die hem nog niet kennen.
Het is altijd lachen met die deugniet, hij houdt ons al 6 jaar gezelschap vanaf 1 december tot de kerst, dan is hij weer verdwenen en is het maar hopen (of niet) dat hij weer terug komt. 
Ik was met Eva in de stad toen we dit leuke stel tegen kwamen, ze promoten het op de fiets naar de stad komen i.p.v. met de auto. Toen ze hoorden dat wij te voet waren werden we toegezongen met een heus "fietslied" maar de boodschap was duidelijk. Als beloning kregen we zelfs een overheerlijke kop warme chocolademelk aangeboden. Heel leuk was dit.
Dit is een pagina met een pocketholder er op, daar zitten de foto's van Guus in. 
Links de foto's van Guus, als je hem en zijn streken wilt volgen moet je op mijn F.B.pagina kijken.
Op pagina 15 een gezellig stel gnoompjes en foto's van de advent kalender die mijn vriendin voor mij gemaakt heeft. Ik kan het iedereen aanbevelen, zo leuk om elkaar in de decembermaand te verwennen met kleine cadeautjes en lieve briefjes. Iedere dag een verrassing en dagelijks een momentje dat we aan elkaar denken, een berichtje sturen met een fotootje en een bedankje. Het is echt een feestje. 

Ik denk dat ik nu even stop met mijn DDBD en dat ik hem in Januari af maak want ik moet nog heel veel doen voor kerst en de 24e is Theo jarig dus krijgen we deze week al visite omdat de dag zelf niet zo uitkomt, al met al een gezellige drukke tijd en daar wil ik van genieten zo veel als dat kan.

Misschien laat ik nog wel wat zien maar niet meer bijna dagelijks tot in het nieuwe jaar.
Ik wens dus bij deze al mijn volgers hele mooie feestdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar.
Dat we vooral gezond mogen blijven en genieten van wat we allemaal hebben. 
Daar ben ik dankbaar voor.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

14 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Met witte inkt stempelen wordt vaak niet wat je ervan verwacht maar in dit geval echt niet storend op het acetaat! Ook gaaf om er een shaker van te maken Marjolijn, die ga ik weer onthouden! Je pagina's met de wallet stans zijn weer superdesuup! Heel leuk je chocomel verhaal 🤩
Dankjewel voor je mooie reactie op mijn blog en is voor mij echt nog niet te doen om bij een DT aan te sluiten, ik ben vaker gevraagd maar nog veel te weinig vrije tijd en bovendien heb en wil ik geen facebook! Nog een jaar volhouden en dan hopelijk meer " me time" alhoewel met de tweeling over 3 maanden zal wat hulp ook welkom zijn 🤣 Alvast Gefeliciteerd en hele fijne kerstdagen en een mooi en creatief Nieuwjaar!!!
kerstgroetjes van Gerie

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk! Zo veel te zien en je beschrijving erbij is zo leuk. Dat jullie toegezongen werden, geniaal! Zo leuk!
Alvast een fijne verjaardag van en voor Theo. Altijd een beetje lastig als je vlak voor of na kerst jarig bent. Onze dochter Annebeth is de 27e jarig. Ook zoiets....Succes met de rest van de voorbereidingen voor kerst...

Elly zei

Wat een geweldige pagina's laat je zien echt prachtig zo genieten hier altijd.
En je reageerde bij mij oh wauw een tv in de keuken, nou hihihi dat is een raam geen tv...als je snel kijkt lijkt het idd op een tv.
Ik wens je een fijne verjaardag en hele mooie dagen toe en dat we weer kunnen genieten in 2024 van je mooie creaties.
Groetjes Elly

Els zei

Wat heb je ons weer veel om te laten zien en de tekst op de acetaat lijkt mij gewoon mooi. Hoe leuk die foto van het stel op de 14 de en dat je dan lekkere chocomel krijgt. Zo'n leuke herinnering voor deze dag. En Guus vind ik zo grappig.
Ik wens je een fijne verjaardag en gezellige kerstdagen.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjolijn, wat heb ik weer zitten genieten van je pagina's. Mooi die witte tekst op de acetaat en gaaf dat je een shaker-gedeelte ervan gemaakt hebt. Wat leuk om toe gezongen te worden en wat was dat koppel leuk aangekleed. Ik moest meteen aan Scrooge (mijn favoriete kerstverhaal) denken hihi. Wat leuk dat jullie een huiself hebben, doet hij ook klusjes? Hihi. Ik doe ook even wat rustiger aan, ben al de hele week grieperig. Alvast fijne feestdagen en een mooi, creatief maar vooral gezond 2024 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Volgend jaar vast weer een kans, het is wel een erg leuk team maarvik denk dat de tweeling straks nog leennleuker team is.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel en ook een fijne verjaardag voor je dochter.

Marjolijn van Elsberg zei

Ik ga nog eens terug kijken, haha, tv was wel leuk geweest;)

Marjolijn van Elsberg zei

Ook voor jou fijne feestdagen Els.

Marjolijn van Elsberg zei

Scrooge moetvik ook ieder jaar zien, ik hou van die oude verhalen met een moraal.

karin zei

Heel mooi die pagina's. Schitterend gemaakt!
Jij ook fijne feestdagen.
Groetjes,
Karin

Anoniem zei

Geweldig wat je allemaal laat zien…helemaal top hoor, ik zit hier echt te kwijlen!
Even pas op de plaats met alle drukte om je heen!
Vast gefeliciteerd met Theo (is dat je man?) extra drukte als je jarig bent rond de kerstdagen.
Jij ook hele gezellige kerstdagen gewenst en een mooie jaarwisseling.
We volgen elkaar nog niet zo lang maar bedankt voor je trouwe reacties op mn kaartjes.
We hopen maar weer op een mooi nieuw blogjaar zonder veel narigheid bij reageren! 🤞🏻
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Kitty zei

Het ziet er weer prachtig uit allemaal, lieve help, hoeveel tijd steek je hier wel niet in? Ik ben wel een beetje jaloers hoor ;) De foto's van Guus zijn zo grappig en die van het Dickens-stel is fenomenaal. Wat leuk dat ze jullie toezongen!
Fijne feestdagen voor jullie ook en blijven bloggen hè! :)

KarinsArtScrap zei

dat ziet er super en gaaf uit Marjolijn, mooi gedaan....gr karin