vrijdag 15 december 2023

DDBD 23 DAY 10 (prompt postman i.p.v. snowman)

De sneeuwman had ik al ergens gebruikt en ik vond het ook wel leuk om de postbode een plaatsje te geven in mijn DDBD, we kunnen allemaal wel mopperen op de post maar uiteindelijk brengen ze wel onze pakketjes en (kerst)post in de brievenbus. 
Wij hebben een leuke postbode en ook een heel aardige pakketbezorger, soms gaat het fout, en dan mopper ik ook. Op post.nl, niet op de postbode.
Als ik zie dat mijn pakketje tussen 2 en 6 moest komen en het wordt dan om 19 uur alsnog bezorgd geef ik een extra bedankje want dan hebben ze wel een uur langer gewerkt om je pakketje alsnog te bezorgen. Een ereplekje dus voor de postbode in mijn DDBD.
Deze pagina kreeg ook een pocket waar 2 envelopjes in zitten. 
In het ene envelopje komt straks een lijstje van de kaarten die ik verstuurd heb in het andere een lijstje van degene waarvan ik een kaart heb ontvangen, dan weet ik volgend jaar wie ik zeker niet mag vergeten.  Beide lijstjes worden wel steeds korter, voorheen maakte het me niet zo uit als ik geen kaart terug kreeg. Zeker van sommige mensen niet, die stuur ik sowieso een kaart. Maar nog niet zo lang geleden kreeg ik nog rond de 50 kerstkaarten, nu zijn het er voortaan ongeveer 20. Dan ga je toch nadenken, en zelf ook schrappen. Ik gun iedereen fijne feestdagen een goed jaar maar ik maak niet voor iedereen nog een kaart. 
Ik hou het bij zodat ik zelf niemand vergeet. 
Ook hier nog een tekening die ik vorig jaar gemaakt heb. 
Zo schtatig dat huisjes tekenen, dat wil ik komend jaar toch ook weer eens oppakken, lekker tekenen. 

Oh de leuke postbode is een Die-set van E.C.D. Joset heeft die gemaakt, zo leuk!
De rest is uit de planner en Art collectie. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs, 
Marjolijn. 

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke postbode, mooi gemaakt deze pagina Marjolijn. De figgy pudding kerstkaart uit je vorige post is ook zo leuk, ik heb die stans ook en blijf het effect grappig vinden.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat een mooie pagina Marjolijn.
nee lag niet aan jouw beeld is oranje maar zit ook groen en geel tussen en rood.........gr karin

GerJanne zei

Sjonge Marjolijn, dat tekenen is ook een talent hoor! Prachtig, dat wist ik nog niet van je!
En het ziet er weer erg leuk uit. Zeker de post doet ontzettend zijn best. Wij hebben ook heel leuke en hardwerkende postbezorgers.
En wat jij doet, doe ik ook. Ik houd ook bij van wie ik een kaart krijg, want die wil ik zeker niet vergeten volgend jaar.

Els zei

Een leuke pagina met de schattige postbode en de envelopjes.
groetjes, Els

Kitty zei

Mooie pagina weer!

Scraptastisch zei

Ik heb weer lekker terug zitten lezen Marjolein je DDBD heb ik even niet bij kunnen houden maar heb alles gezien en ben weer bij! Wat kun jij mooi tekenen ook, schattig huis een beetje gingerbread stijl! Hele mooie pagina met post thema!
Ja bij mij hetzelfde verhaal de kerstkaartjes zijn zeker gehalveerd en zeker de jongeren appen liever even maar het blijft toch het leukste om kaartjes te sturen en ontvangen maar ben zelf ook gehalveerd hoor, blij met blogland die een mooie kaart zeker waarderen.
fijn weekend en groetjes Gerie