zondag 24 december 2023

Naughty are nice?


Inpakken van cadeautjes, ik zei het al, is een van de leukste dingen om te doen, een cadeautje maken van een cadeautje.
Deze labeltjes maakte ik met de elfjes van E.C.D. en voor het wiebel effect gebruikte in de Die van de spellbinders set.
Het is echt een dansend trio, zo leuk!
Ik had er muziek bij gezet maar die is verdwenen, ach ja, zo ook leuk om te zien. 
Wat zijn ze toch leuk die elfjes van Joset!
Ik word er zo vrolijk van. 
Al deze cadeautjes kregen iets extra's met de E.C.D. collectie.
Het trommeltje hadden jullie al gezien, op de doos daaronder maakte ik een tag met een heel schattig winterhuisje uit de collectie van Joset, al een oudje.
Het rode cadeautje kreeg een topper die ik gemaakt heb met de Doillies van Annette.
En ook het cadeau-doosje kreeg een rendiertje uit de set met de kerst-sok, ook van Joset.
Alles staat nu gezellig onder de kerstboom. Nou maar uitkijken dat Guus niet stiekem iets uitpakt maar het lijkt er op dat hij het wel leuk vindt om opdrachtjes te krijgen. 
Gisteren heeft hij heel de dag voor parkeerwachter gespeeld en nu heb ik vriendelijk gevraagd of hij op de cadeautjes wil passen, dat niemand er stiekem aankomt. Een hele grote verantwoordelijkheid voor een ondeugende Elf maar misschien gaat het wel goed. 
Ik gebruikte weer diverse producten van E.C.D., heb je vragen stel ze gerust. 

Ook heb ik nog een heel leuke kaart gemaakt maar die zit al in een dichtgeplakte envelop zitten dus helaas. 
Nu ik even niks meer moet komt de lol een beetje terug en gaat het maken van de dingen van een leien dakje, heerlijk. 

Vandaag vieren we Theo zijn verjaardag dus van fröbelen zal niet veel komen.
Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wat een lieve en super mooie tags heb je gemaakt Marjolijn.......gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

Supermooi ingepakt, idd een feestje om naar te kijken en voorzichtig uit te pakken. Hopelijk komt het goed met Guus.
zo grappig je verhaaltjes met Guus in de hoofdrol.
Ik wens je fijne kerstdagen en een goed en gezond 2024. En dat we elkaar weer kunnen inspireren tot mooie en leuke dingen.
Dankjewel voor het afgelopen jaar, ik heb genoten van je berichtjes en creaties.
gr Alma

Heidie zei

Wat een leuke labels. En hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Theo.

Fijne feestdagen
Liefs Heidie

Elly zei

Wat ziet het er allemaal mooi uit en staat ook zo gezellig.
Zal ook wel heel gezellig zijn geweest ook.
fijne dagen XX
Groetjes Elly