dinsdag 5 december 2023

Santa mail

Deze tag maakte ik vandaag, het moet ondertussen uit mijn tenen komen.
Ik heb even geen inspiratie meer. Pfff, maar hij is aardig gelukt vind ik dan toch wel weer, hihi.
Maar een hele dag bezig zijn met 1 kaartje? 
Dat is toch niet echt mijn bedoeling. Nu ben ik ook enorm verkouden, dat helpt ook niet echt mee natuurlijk.
De brievenbus heb ik gekleurd met oxide inkt en een laagje embossing poeder gegeven, dat had ik bij Esther gezien en ik vond het zo mooi dat ik dat idee gekopieerd heb. 

Voor dit kaartje gebruikte ik van E.C.D.
en heel leuke wax seals van JessyAtSea,
Dat soldaatje, ik ben er gewoon een beetje verliefd op. 
De waxseal heb ik op een mini tagje geplakt dat in de Christmas Tree set zit. 
Het was een hele bevalling maar het is me gelukt. 
Weer een kerstkaartje verder.
Nog 15 te gaan. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

5 opmerkingen:

Els zei

Een heel mooi kaartje en de brievenbus is super mooi met dat emboslaagje.
Groetjes, Els

karin zei

Oh wat is die leuk ! Schitterend gemaakt !
groetjes,
Karin

Anja v K@@rten zei

Ach Marjolijn,
Wat een pech dat je zo'n last hebt van je verkoudheid.
En dan mag je toch ook wat langer ;-) aan de knutsel zijn???
Zo lang jij er maar blij van word dat is het belangrijkste!
Nog vele uren knutsel fun en beterschap hoor.
Creatieve groetjes, Anja

Elly zei

Echt mooi deze kaart! En wat een leuk effect met de brievenbus dat kende ik niet.
Heel veel beterschap er zijn er al zoveel om me heen ziek.
Groetjes Elly

Angélique zei

Een heel leuke kaart met de brievenbus en postbode.
Heel veel beterschap, dat gesnotter helpt de creativiteit niet erg.