dinsdag 12 december 2023

DDBD 23 DAY 06 (prompt Winterfun outside)

Mijn dag 06 in mijn DDBD
Het thema voor de prompt is "Winterfun outside"
Geen sneeuw maar wel een prachtige regenboog vandaag. Ongelooflijk mooi was hij en het bleef maar duren. Meestal zijn ze zo weg maar deze was zeker 20 minuten echt goed zichtbaar en heel veel mensen stonden voor de deur bij mij foto's te maken. We raakten er zelfs over in gesprek. Een heel bijzonder moment was het.
Jezelf verbonden voelen met wildvreemde mensen door een natuurverschijnsel. 
Heel mooi was dat.
Op de tag achter de sneeuwman is de regenboog verborgen.
Kijk hoe bijzonder dit was, het schemerde al en hij was te zien van het ene verdwijnpunt tot aan het andere. 
Op een bepaald moment was hij zelfs even dubbel maar het is me niet gelukt om die op de foto te zetten. 

Ik gebruikte voor deze pagina meerdere spullen van E.C.D. uit diverse sets.
Ik ga ze niet allemaal benoemen maar als je wilt weten wat ik gebruikt heb mag je dat uiteraard gerust aan me vragen. 

Bedankt voor je bezoekje en ik wens jullie ook zo'n mooi bijzonder moment. 

Liefs,
Marjolijn. 

7 opmerkingen:

!neke zei

Super mooi Marjolijn !!!

Marjan zei

Prachtig en ook een erg leuke ervaring met de regenboog!

Angélique zei

Wauw! Prachtige foto, als je heel goed kijkt zie je wel de dubbele regenboog hoor. Wat een kleuren, wat een sfeer, prachtig!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke pagina en een prachtige regenboog heb je gefotografeerd Marjolijn. Hier was vanochtend een hele mooie te zien toen ik met de hond aan het wandelen was. Ik blijf het magisch vinden...nu die pot met goud nog.
Lieve groetjes Miranda

Annie H zei

Je pagina is supermooi met die leuke sneeuwman. Een regenboog blijft geweldig, je foto is prachtig. Laatst zag ik hier ook nog eens eentje dat was heeel lang geleden.
Groetjes, Annie

Els zei

Een regenboog vind ik ook altijd een heel bijzonder natuurverschijnsel. Een prachtige foto op deze mooie pagina. Leuke sneeuwpop en kerstboom.
Groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

Hi Marjolijn, wat leuk dat je mijn blog volgt en ik zie dat jij ook vele leuke dingen maakt zoals deze pagina..gr karin