donderdag 14 december 2023

Nog een kerstkaart....

Het lijkt er op dat ik ineens de smaak van het kaarten maken te pakken heb. 
Nu de druk er af is, en ik in ieder geval een doos Hallmark kaarten heb liggen, komt ineens de inspiratie.
Met de Dancin' figgy pudding (Spellbinders) is het al snel een hele leuke kaart. 
Ik vind ze zo schattig die wiebelende poppetjes. 
Het papier op de achtergrond en de sentiment stempel zijn van E.C.D.
De oogjes en de besjes kregen een laagje glossy accent. 
Kijk hoe hij wiebelt, zo cute.
Ik zou er heel de dag mee kunnen spelen. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Epie zei

Hoe grappig is deze swingende pudding , Top gedaan
Fijne dag groeten Epie

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaartje heb je met dit dansend puddinkje gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Trudy zei

Super leuke en schattige kerstkaart!
Groetjes Trudy

femke zei

Heey Marjolijn,
wat een heerlijke kerstkaart!!!
Groetjes Femke

Anoniem zei

Wat issie Superleuk Marjolijn, geweldig!
Fijn dat je inspiratie hebt!
Liefs Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Oh ja, deze is zo leuk! Ik zag hem pas ook bij iemand anders met die swingende beentjes! Zo geinig!

Els zei

ziet er heel grappig en lief uit.
Groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

wat een geweldige gave kaart Marjolijn, vind hem super.......gr karin

Kitty zei

Aaahhh, wat een leukerd!