woensdag 6 december 2023

DDBD 23 DAY 03

Weer een pagina gemaakt voor mijn DDBD, ik had veel fotootjes van de kerst versiering dit jaar.
Ik heb de boom opgezet, (nog geen foto van) en wat hoekjes gemaakt in huis. 
Dit jaar ben ik niet helemaal los gegaan. 
Mede omdat ik flink verkouden was en geen energie had maar toch die kerstversiering wilde doen. 
Op een gegeven moment vond ik het wel goed en heb ik de rest maar weer naar zolder gesleept.
Ach, ik vind het ook wel weer lekker een beetje rustig. Eigenlijk heb ik alleen de buitenboel niet zo uitbundig gedaan, en wie weet, als ik het nog in mijn bol krijg, haal ik alles alsnog tevoorschijn. 
#snowboots is de prompt voor dag 03. Het heeft even gesneeuwd zelfs al heb ik daar ook niet echt een foto van, het was ook niet de moeite waard al bleef het wel even liggen. De snow boots had ik in ieder geval nog niet nodig. 
Handschoenen wel!
Brrrrr, het is echt koud, dat zijn we gewoon niet meer gewend.

Voor deze pagina gebruikte ik 
En diverse stempelsets.
Het hertje is overigens niet van E.C.D. maar van Lawn Fawn.

Nu weer verder met de kerstkaarten, 
ohhhh, het is al 6 december, ik ga het écht niet halen.😱

Nou, misschien terug naar plan 1, dat zien jullie dan nog wel.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

8 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

Het was idd errug koud. Hier bleef de sneeuw niet liggen, wat er lag aan wit spul was zo nat... niet echt sneeuw.
mooie pagina heb je gemaakt.
Ik ben zo'n eind achter met de planner, ben er niet voor in de mood momenteel. wellicht later nog.
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Weer een leuke pagina met veel "verstopplekjes" Marjolijn. Er zijn veel mensen verkouden, beterschap en voor de decoratie van de buitenboel heb je nog tijd genoeg.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Wat een geweldige pagina!! Ik hou ervan..
En je vroeg bij mij of mijn creatie of van ECD was, nee deze is van Studio Light, moest wel zeggen toen ik die van ECD nu zag dat hij er wel erg veel op lijkt. Heel veel beterschap, onze dochter werkt vandaag ook vanuit thuis, is gisteren ook niet lekker thuis gekomen.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wat een gave planner pagina! En ja koud en sneeuw, maat wat kort. Ik hoop toch dat het nog een beetje winter gaat worden , hoor.
Succes met de kerstkaarten. Ik maak ze het hele jaar door, hoe gek klinkt dat, maar ik heb er nu 92, dus geen stress...

femke zei

Heey Marjolijn,
gave pagina met die toffe pocket strip. Ik loop zelf ook achter met de kerstkaartjes ook al heb ik gelukkig nooit veel nodig en voor de buren heb ik nog tot kerst zelf. Ben met de December Daily ook nog niet gestart maar de foto's maken lukt zo ver wel.
Groetjes Femke

Angélique zei

Een prachtige warme pagina, mooi gemaakt.

Els zei

Een prachtige pagina en mooi al die ruimte voor de mooie tags.
Groetjes, Els

Marjan zei

Ik vind deze ook erg tof, ik zie altijd veel mooie details bij jouw pagina's! Koud was het zeker, maar ook nu nog is het zo kil met al dat vocht. Brrr...
Beterschap!!