donderdag 21 december 2023

Gingerbread bakery (soft clay)


Deze gingerbread mannetjes heb ik gemaakt van soft clay.
Dat vond ik weer eens wat anders. 
De klei heb ik uitgerold, door 2 sate prikkers er langs te leggen wordt het overal even dik.
De Die heb ik er zachtjes in gedrukt en daarna nog een keer met de roller er overheen.
Daarna heb ik het poppetje uitgesneden met een mesje.
Na een nachtje drogen heb ik de randjes geschuurd een gaatje er in gemaakt met de crop a dile en een touwtje er doorheen gedaan. 
Met een stift kreeg hij oogjes, een mondje en knoopjes op zijn buik.
Ook een heel klein beetje kleur gegeven met distress ink. 

Nu eens nadenken aan welke cadeautjes ik deze 2 mannetjes ga hangen.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg leuk gedaan met de klei, had ik nou nooit bedacht haha.
Je bent nog steeds maar druk hè.
Ik ga nog één kaart posten voor de kerst, de rest komt erna wel aan de beurt!
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke gingerbread mannetjes heb je gemaakt en een leuk idee om aan een pakje te hangen.
ook hieronder je ingepakte trommeltje heel mooi ingepakt en soms een strikje en een blaadje hulst maakt het helemaal af.
Wens jou ook een gezellige kerst met elkaar.
groetjes Marjan.

Je@net zei

Ooooh...wat een super tof idee!

GerJanne zei

Superleuk Marjolijn.
Jij bent van alle markten thuis geloof ik!

Elly zei

Dit heb je leuk gemaakt, mooi idee ook.
Groetjes Elly

Kitty zei

Leuke mannetjes!

KarinsArtScrap zei

wat leukkkk Marjolijn........gr karin