vrijdag 6 oktober 2023

Weekendfun!

Nog geen foto's er in maar dat zal vast nog komen.
De nieuwe release van Esther is weer zo leuk! Hoe verzint ze het toch steeds???
Op deze pagina combineerde ik de weekend-fun page met de paddenstoelen van Annette want die passen er perfect bij. Ik hoop natuurlijk wat mooie foto's van paddenstoelen te kunnen maken dit jaar. 
Ook deze pagina had ik al even klaar want het moest uiteraard mee naar het retreat, zelf was ik er niet bij dit jaar maar het schijnt weer een feestje te zijn geweest. 
Deze set is door Esther speciaal ontworpen voor het retreat. 
Een enorm grote set met heel veel mogelijkheden en supergave stempels erbij. 
Ik heb er weer een extra pocket in gemaakt, 2 zelfs. 1 met een halve pagina en een door het woord Weekend-fun op acetaat te plakken zodat daar ook een pocket ontstaat. 
Oktober en paddenstoelen, dit jaar zijn ze vroeg viel me op maar voor mij horen ze bij oktober, 
De paddenstoelen van Annette zijn zo mooi het is een feestje om ze te maken en dan op iets te verwerken zoals hier op deze paging.
Hier zie je duidelijk de pocket die ik gemaakt heb met de acetaat.
Er zitten kleine tags in verwerkt.
Het prachtige papier dat ik gebruikt heb komt uit Book 5 Reminiscence.
Tot nu toe had ik daar nog weinig tot niets mee gedaan, je kent het wel, te mooi om in te knippen.
Ik heb dus een nieuw boek gekocht (voor in de kast🙈) en ben dit gaan gebruiken. 
Hier en daar zitten leuke clips, en de achterkant van de grote tag.
De achterkant kreeg een stempeltje, daar kan wat journaling op.
Er zitten nog geen foto's in verwerkt want oktober moest nog beginnen toen ik deze pagina maakte natuurlijk.

Ik laat jullie snel nog een pagina zien die ik met deze supergave set gemaakt heb, gelukkig is dat nog allemaal gelukt. 
Verder nog steeds even pauze. 

Gebruikte artikelen E.C.D.

Weekendfun 2067
CS326 Retrolabels 2

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

5 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

idd weer een supergave set. je hebt het leuk werwerkt allemaal, een feestje om naar te kijken.
vervelend dat het met je schouder nog niet goed is.
gr Alma

Elly zei

Echt zo mooi!!
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

De weekend fun retreat ging voor jou niet door, arme jij! Maar je planner pagina is weer super gedaan ... wat een mooie kleuren en veelzijdige set ook weer! Sterkte met je schouder Marjolein, ik hoop dat wel dat er wat verbetering is voor je!
Goed weekend,
xx Gerie

Anoniem zei

Super gaaf weer deze creatie…toppie!
Beterschap Marjolijn en fijn weekend!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Prachtige pagina's weer, erg mooi samengesteld! Jammer dat je niet mee kon naar het retreat, maar wie weet wel de volgeden keer.